Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside!!!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg skal til at have lavet en hjemmeside, men aner ikke hvordan. Kan ikke programmere en selv. Har hørt en masse om Wordpress, men prøvede lige at downloade det, og jeg synes det var lidt besværligt at komme i gang med, men kan godt være jeg er lidt dum..? Er det nødvendigt at få hjælp fra folk til at programmere en og så skal betale for det eller findes der andre Wordpress lignende sider?

Kan måske også være jeg skal give det Wordpress en chance. Er der nogen der har erfaring med det?

Mvh Marcus.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis ikke du selv kan programmere, du ikke kan finde ud af Wordpress og derudover skal have en "god hjemmeside", så bliver det virkelig svært. 

Giv dig god tid til at læse information om nettet om Wordpress og giv dig god tid til at lære det at kende, så er jeg sikker på, at du nok skal finde ud af, at det med tiden var den rigtige løsning. 

De fleste programmører vil nemlig også anbefale Wordpress, fordi open source gider dig bedre muligheder i mange tilfælde, fordi der er så mange, der bruger det. 

Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, gør jeg så. Tusind tak Jacob :)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcus

Lav en youtube søgning på "Wordpress tutorials" og se lidt videoer, så er jeg sikker på du hurtigt finder ud af det (-:

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcus. 

Hvis du bare lige vil have en hjemmeside til at fortælle om dig/din virksomhed og dine ydelser og din erfaring så kan du hurtigt komme i gang med WordPress. Det er hele er meget userfriendly.

Du skal 1) købe et domæne 2) have et webhotel 3) installere wordpress 4) uploade et layout som du f. eks. kan købe på themeforest.net. De første 3 skridt kan du f.eks. meget nemt realisere hos unoeuro.com. Invester et par timer og så vil du se, hvor nemt det er :) Du skal ikke kunne programmere. 

Mvh Linnart

Fra Jyllinge
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 122
Fra  Drinkwell.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tag og invester i Teamtreehouse. Det er helt nede på jorden, og for absolute begynder.
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 99
Fra  Medieland.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

marcus98:

Hej Amino.

Jeg skal til at have lavet en hjemmeside, men aner ikke hvordan. Kan ikke programmere en selv. Har hørt en masse om Wordpress, men prøvede lige at downloade det, og jeg synes det var lidt besværligt at komme i gang med, men kan godt være jeg er lidt dum..? Er det nødvendigt at få hjælp fra folk til at programmere en og så skal betale for det eller findes der andre Wordpress lignende sider?

Kan måske også være jeg skal give det Wordpress en chance. Er der nogen der har erfaring med det?

Mvh Marcus.

 

Hej Marcus

Du vil jeg give dig det bedste tip, som du har fået hele dagen ;-)

 

Lad vær med at begynde og studere programmering, medmindre det interessere dig og du vil bruge voldsomt meget tid på at bygge en hjemmeside.
Du kommer til at bruge SÅ meget tid på at sætte din hjemmeside op, når du ikke kender noget til det. Du burde istedet bruge din tid på det som interesserer dig, og som hjemmesiden handler om....  Man kan ikke gøre det hele selv.

 

Derfor er mit råd, at hente hyre en person til at hjælpe dig med dette og guide dig, ELLER at gå ind på youtube.com og se nogle vidoer omkring installation af Wordpress og videoer omkring hvordan du bruger dette hjemmesidesystem.

Wordpress er et nemt og rigtig godt hjemmesidesystem, måske det bedste derude i denne genre......

Held og lykke med det

Fra Hvalsø
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

marcus98:

Hej Amino.

Jeg skal til at have lavet en hjemmeside, men aner ikke hvordan. Kan ikke programmere en selv. Har hørt en masse om Wordpress, men prøvede lige at downloade det, og jeg synes det var lidt besværligt at komme i gang med, men kan godt være jeg er lidt dum..? Er det nødvendigt at få hjælp fra folk til at programmere en og så skal betale for det eller findes der andre Wordpress lignende sider?

Kan måske også være jeg skal give det Wordpress en chance. Er der nogen der har erfaring med det?

Mvh Marcus.

Hej Marcus,

Jeg vil meget gerne hjælpe dig igang med Wordpress. Jeg har selv haft med det at gøre siden den spæde start, men er på ingen måde ekspert eller professionel indenfor faget. Dermed skrevet har jeg ingen grafisk snilde, men jeg kender opsætningen og har kendskab til at ændre designet (child-theme).

Jeg syntes du skal starte med at hente Wordpress og dernæst finde et lækkert tema/design, der findes utallige gratis på nettet bare google: "Free wordpress template" .. så skal du bare se. Der er så uendeligt mange muligheder.

Har du brug for hjælp, så hjælper jeg dig gerne. Men jeg syntes du skal lege lidt med det. Hvis det går galt, så starter du bare forfra. Det er lidt ligesom legoklodser, hvis den ikke passer så prøver du en anden :-)

Anyways, du er meget velkommen - god fornøjelse med legen :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)