Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revolutionerende idé: Car Safety System søger god programmør og ingeniør.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Da jeg for nyligt hørte om det nye produkt fra NeoCortec begyndte jeg at tænke i applikationsmulighederne for denne type opfindelse. NeoCortec giver mulighed for at skabe et netværk af enheder ekstremt hurtigt som kan sende små bidder af information til hinanden, hvert netværk kan være på op til 64k enheder og hver enhed kan deltage i flere netværker. 

Det vil sige, at man kan lave et netværk af enhederne fra bil til bil som kan sende information om at bilist A bremser til bilist B, så bilen B enten selv kan gøre det eller sende et signal til bilist B at han/hun skal være opmærksom. Der er ikke grænser for hvilke bidder af information man kan sende mellem bilerne og man vil kunne (med en critical mass) dække en hel motorvej og dermed undgå både kø og uheld. 

Jeg leder efter både en programmør og en ingeniør som vil være med til at starte dette op. Det er selvfølgelig ulønnet indtil vi går commercial - men sådan er de fleste start-ups. 

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

Nlaage

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende.

Hvad bringer du til projektet?

Desuden tror jeg du undervurderer kompleksiteten i projektet.

Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kresten.

Projektet er ekstremt spændende og ekstremt omfattende - det er jeg klar over. Jeg tænker selv meget over hvordan man skal opnå den critical mass jeg skriver er vigtig. Indtil videre har jeg tre alternativer jeg skelner mellem. 1) BtoB (gennem forsikring til consumer), 2) BtoC eller 3) Lovgivning (meget imod denne!).

Jeg selv har projektledererfaring, tidligere start-ups og den commercielle indgang til dette. 

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy. 

Tak for tilbagemeldingen. Jeg troede rent faktisk ikke at standarden var blevet fastlagt endnu - jeg vidste godt at der var nogle andre aktører der var på vej. Mon ikke det kan ende ligesom "Better Place", når det er en bilproducent der står bag. 

Jeg kæmper videre med min idé :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)