Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ideer om min facebookside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby strand
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner. Jeg har en facebook side: "De bedste Shisha-Tricks hvor min mål gruppe er for Vandpibe elskere. Jeg har på blot 1 måned fået omkring 5.000 likes .. Jeg har samtidig fået en masse tilbud om, at reklamere for diverse webshops som også omhandler min målgruppe. Mit spørgsmål er således hvad jeres erfaring er omkring, at reklamere for diverse side om det kan opfattes som spam for mine fans? Jeg har også tænk, at måske og takke ja med henblik på, at de kan sende mig produkter, som jeg kan lave som konkurence på siden i stedet for direkte reklame. 

Tusind tak for jeres hjælp :) 

https://www.facebook.com/pages/De-bedste-shisha-tricks/233635640163282?ref=hl 

Tjek min Facebook side ud: De bedste shisha-Tricks

Tilmeldt 4. May 14
Indlæg ialt: 15
Fra  SocialSuccess Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring og personlige oplevelser siger mig, at betalte reklamer er rigtig skadeligt i forhold til den gruppe mennesker der følger din side. Hvis du har intentioner om at have det førende forum inden for tilhængere af vandpiber, er det derfor en dårlig plan, da en del af dine følgende rimelig sikkert vil vende dig rykken ved betalt reklamering. Så med mindre der er et rigtig godt økonomisk incitament ville jeg holde lidt igen med den betalte reklame.

Som du selv foreslår, kan det være en super god idé at tage i mod produkterne for at afholde nogle konkurrencer. På den måde for producenten også indirekte reklame. 
 

Fra Brøndby strand
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 04:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusnd tak for dit svar :) Det har givet tænkestof !

Tjek min Facebook side ud: De bedste shisha-Tricks

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)