Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af applikation - Jeg har ideen!!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg ved ikke hvor jeg skal skrive dette indlæg, så hvis det skal flyttes, gør jeg det gerne.

Jeg har en ide til en applikation, som jeg rigtigt gerne vil bede om hjælp til at få udviklet.

Det er ikke en større opgave umiddelbart, og den kræver ikke den store grafik.

Jeg vil gerne gøre en del af arbejdet selv, men jeg kan ikke finde ud af at programmere.

/redigeret: Efter at have set videoen her:

 , er jeg klar over at jeg mangler noget information omkring min egen indsats. Nej, jeg har ikke en masse penge at smide i projektet, det indrømmer jeg blankt. Men jeg har en masse vilje, og en masse tid at smide i projektet. Min ide kan måske sammenlignes lidt med en E-bogs applikation. Det jeg ønsker hjælp til, er at skabe rammeværket omkring bøgerne i applikationen. Men det skal være meget mere simpelt i virkeligheden. Alle bøgerne, al dataen der skal lægges ind i rammen, skal jeg nok selv gøre. Jeg skal nok selv finde dataen, samle det hele sammen og lægge det på plads. Jeg ved at der skal være noget musik også - jeg har undersøgt priser i forhold til Koda, og andre juridiske problemstillinger omkring musik i applikationer.

Jeg ønsker bare hjælp til at lave en skal eller en ramme - resten klarer jeg selv. Som sagt ønsker jeg et partnerskab, derfor forestiller jeg mig også, at vi gør det her sammen. At det ikke bare er dig der sidder og programmerer en hel masse, og jeg der sidder og filer negle. Jeg vil gerne lære undervejs, teste, tegne og fortælle - hvad der skal til.

Derudover har jeg en god og ressourcefuld målgruppe til applikationen. Jeg har også en testgruppe på omkring 3-400 personer inden den bliver ført ud. Jeg lægger al den tid det tager i markedsføring og reklamering. Jeg har også kontakt til forskellige personer/virksomheder, som vi også vil kunne lave samarbejde med i forhold til gensidig reklamering./redigering færdig

Jeg vil helst ikke ud i at betale en masse penge "up front", men jeg vil meget gerne indgå i et partnerskab. Skulle applikationen føre indkomst med sig, så deler vi selvfølgelig indkomsten på en måde, der er rimelig for alle. (ALLE jeg har nævnt den for, synes at det er en brandgod ide - også det firma jeg indhentede pris for udviklingen hos)

Håber at høre fra en der er interesseret i at udvikle denne applikation med mig.

Mvh

Louise

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Thostrup:
Jeg vil helst ikke ud i at betale en masse penge "up front", men jeg vil meget gerne indgå i et partnerskab.

Men du vil ikke have noget imod i at der er en der skal bruge tid på at lave noget for dig? Jeg syntes at det er fedt at du har en kanon ide som du gerne vil have realiseret, men mange kommer med "superideen" og de skal bare lige have nogle til at kode det for dem så kan man score kassen.

Jeg har i årenes løb fået mange af sådanne forespørgsler og en af dem spurgte jeg om deres firma vil være 5 mill. værd når mit arbejde var overstået. Det passede med min pris for udvikling hvis man regnede den %-sats ud som de vil "betale" mig med.

Du skriver selv "Skulle applikationen føre indkomst med sig, så deler vi selvfølgelig indkomsten på en måde, der er rimelig for alle.". Så du ved ikke om der er penge at hente i den?

Hvor meget skulle det firma have for at udvikle din ide for dig?

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

For at gøre det klar overfor interesserede, vil det være fordelagtigt at beskrive, hvad du forventer at personen kan levere og lige så vigtigt er det, at du beskriver hvad du selv vil hjælpe til med udover at komme med en idé.

Jeg hæfter mig dog ved

Louise Thostrup:

Skulle applikationen føre indkomst med sig, så deler vi selvfølgelig indkomsten på en måde, der er rimelig for alle. (ALLE jeg har nævnt den for, synes at det er en brandgod ide - også det firma jeg indhentede pris for udviklingen hos)

Er det ikke forventningen at applikationen skal give overskud? Og hvis ikke, bør du nok endnu mere understrege, hvad personen får ud af at hjælpe dig med at udvikle en applikation uden at få betaling heraf.

Held og lykke med projektet
Mvh. Casper 

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Thostrup:

Hej, jeg ved ikke hvor jeg skal skrive dette indlæg, så hvis det skal flyttes, gør jeg det gerne.

Jeg har en ide til en applikation, som jeg rigtigt gerne vil bede om hjælp til at få udviklet.

Det er ikke en større opgave umiddelbart, og den kræver ikke den store grafik.

Jeg vil gerne gøre en del af arbejdet selv, men jeg kan ikke finde ud af at programmere.

Jeg vil helst ikke ud i at betale en masse penge "up front", men jeg vil meget gerne indgå i et partnerskab. Skulle applikationen føre indkomst med sig, så deler vi selvfølgelig indkomsten på en måde, der er rimelig for alle. (ALLE jeg har nævnt den for, synes at det er en brandgod ide - også det firma jeg indhentede pris for udviklingen hos)

Håber at høre fra en der er interesseret i at udvikle denne applikation med mig.

Mvh

Louise

Hej Lousie

Jeg synes lige, at du skal se Martin Thorborgs video - den er genial og forklarer glimrende, hvad vi også vil sige. Se den her - den er 10 minutter værd: http://www.youtube.com/watch?v=nLackLibVOo

Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaet ville have 30.000kr for at udvikle skallen, resten af arbejdet skulle jeg selv gøre.. og det vil jeg også gerne. Jeg ønsker ikke at det skal være slavearbejde, jeg ønsker at det skal være et partnerskab.

Det er lidt svært at beskrive præcis, hvad jeg ønsker, da jeg helst ikke vil give ideen væk. Men noget med en skal, og så udfylder jeg selv data ind i skallen. Den skal have en simpel søgefunktion til en start, og evt andre funktioner på sigt.. noget vi ville drøfte sammen.

Jeg ønsker helt sikkert at den skal give en indkomst, men som firmaet påpegede overfor mig, er det jo en jungle derude, og det er aldrig til at vide, hvad der sælger og hvad der ikke gør.

Jeg tænker at applikationen skal være i 2 versioner, en gratis og en betalt. Og jeg kunne egentlig godt tænke mig at starte på Android, før de andre platforme..

Måske mine forventninger er urealistiske.. men hvis man ikke spørger, får man jo heller ikke svar;)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

App-udvikling er ikke billigt og du skal tænke på at starte ordentligt. Grunden er at der er 2-3 forskellige platforme og de benytter alle hver deres sprog og system. Hvis du leder efter nogle til at lave den for dig så sørg for at du får fat i nogle som enten kan til 2 eller 3 platforme eller at de har adgang til at bruge et system som Xamarin eller Titanium hvor man kan genbruge meget kode imellem platformene.

Det lyder lidt som at du skal kunne sidde og opdatere indholdet selv. Derfor skal der nok også laves et administrationsssystem til dig som appen kan hente data fra.

Istedet for at lave 2 versioner så kan du lave én app men sørge for at man kan "tilkøbe" en udvidet udgave.

Alternativt kan du istedet for at sælge appen, lave den som en service man kan abonnere på. Mulighederne er mange men med de få detaljer du kommer med så er det svært at fortælle dig hvilken vej du KAN gå...

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på med at sidde med kortene for tæt på kroppen. Du er ikke den eneste, som sidder med denne idé. Jeg siger ikke, at du nødvendigvis skal åbne op her, men udnyt dit netværk og gør folk interesserede i projektet.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har nu redigeret mit første indlæg.. måske det giver lidt flere svar på, hvad det er jeg ønsker?

Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har talt med en masse personer omkring denne her ide, og alle synes den er god. Jeg har talt med mit netværk, jeg kender bare desværre ikke rigtigt nogen der kan programmere applikationer.

Der er sikkert andre der sidder med samme ide, men endnu er der ikke nogen andre af denne her slags applikationer på markedet.. ville være rart at kunne være den første:D

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Thostrup:
Jeg har talt med en masse personer omkring denne her ide, og alle synes den er god.

Hvem? Hvor mange? Vil de betale penge for din app? Det er forhåbentlig ikke venners eller families holdninger du baserer din markedsundersøgelse i?

Louise Thostrup:
Der er sikkert andre der sidder med samme ide, men endnu er der ikke nogen andre af denne her slags applikationer på markedet.. ville være rart at kunne være den første:D

Du får INTET ud af, at sidde med idéen for dig selv. Det er en kæmpe misforståelse, at holde en idé hemmelig. Du skal ud i verden med den, få feedback på den, sælge idéen til en potentiel partner, sælge idéen til dine potentielle kunder, og så videre, og så videre.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)