Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sengesæt fra Kina , kopier ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har brugt lidt tid på finde sengesætte fra Kina, som jeg kunne tænke mig importere til Dk.

Sengesætte har farverige streger, blomster motiver...hvordan kan jeg sikre mig de ik er kopier...er bange for de design/motiver måske er kopieret.
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes så mange sengesæt i forskellige designs og motiver... Det er umuligt at regne ud om de er kopier eller ikke
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er vanskeligt, men ikke destomindre dig der skal være sikker, eller risikere en erstatningssag - så det er besværligt. Check i alle fald de største leverandører af sengetøj du kan for at se om der er noget kopi

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adnan

En tommelfingerregel er at Kineserne er gode til at producere, men knap så innovative og knap så kreative. Dvs. med mindre det er et standard design som fx stribet eller andet, så er det næppe dem selv der har designet det.

Der er selvfølgelig undtagelser, men pas på, for som John siger, så er ansvaret DIT og udelukkende dit....

Hilsen Morten

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gør mit bedste for at tjekke tingene og kineserne siger selvfølge alt er i orden :)

Det er nok klogt at købe  indenfor EU i starten, men jeg kan desværre ikke finde  grossister som sælger det jeg søger.

F.eks leder jeg også efter (voile curtains) net gardiner med motiver... som f.esk dem


Har nogen råd til, hvordan jeg kan finde en grossist indenfor EU. Jeg kan i hvert fald ikke finde ved hjælp af Alibaba.com
 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Adnan Importør:


Sengesætte har farverige streger, blomster motiver...hvordan kan jeg sikre mig de ik er kopier...er bange for de design/motiver måske er kopieret.

Umildbart skal du ik være nervøs for striber, tern osv, fordi stort set alle farvekombinationer mm har været anvendt mange gange af mange forskellige mærker. Du skal dog være påpasselig, hvis det f.eks nærmer sig Burberry tern eller Paul Smith striber, men der ud over tvivler jeg på, at mange andre kan gøre det store... Ved blomster motiver kan du google billedet af motivet. Hvis et mærke har anvendt det, vil du med stor sandsynlighed finde motivet, hvis ik skal du bare give den gas...

Så pas på varemærker, ala Burberry og Paul Smith, samt f.eksfodboldklubber, superhelte og lignende. De mere simple ting, som striber, tern, blomster osv tvivler jeg stærkt på giver problemer... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har f.eks modtaget disse to billeder fra en kinesisk leverandør. Han siger godt nok, at alle kan sælge disse gardiner, men for mig virker det som om de BILLEDER er ´hugget´ fra en webshop !. - Underligt flere kinesiske fabrikker bruger disse samme billeder !

billede 1
Billede 2

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

ret typisk kinesisk . jeg ville ikke turde købe dem

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har faktisk udarbejdet en supplier assessment, som afløser den tidligere factory audit - men kun på alibaba.com, som er den primære handelsform for erhverv.

Du vælger dog den handelsplatform, Aliexpress, der er tiltænkt privathandel/småtteri. Derfor har du ikke en vurdering af sælger, men er derimod dækket af køberbeskyttelse. 

Du kan læse mere om køberbeskyttelsen her, fordi der tilbydes escrow-service:
http://www.aliexpress.com/buyerprotection/index.html

Samtidig ville jeg sammenholde det med de tidligere vurderinger af sælger:
http://www.aliexpress.com/store/feedback-score/1110383.html 

 

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er en Kina klassiker, at det samme produktbillede går igen på flere shops, jeg mistænker dem nogle gange for, at samme firma har flere hjemmesider på Alibaba. Tankerne falder hurtigt hen på Alibaba og de fyrre tyve røvere :-) 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)