Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback vedr. min hjemmeside DK-EVENT ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminbrugere Smile

Jeg ønsker gerne feedback/kommentarer vedr. min hjemmeside www.DK-EVENT.dk eftersom jeg har valgt og skift tilbage til wordpress efter 6-8 med et andet meget dårlig forum-system som ikke levet op til det som jeg søgt og fik anbefalet. - Jeg ønsker at hjemmesiden kan leve op til det som folk ønsker af et nyheds-media som DK-EVENT - Hjemmesiden bliv oprettet og startet i 2012 af mig og kører forsat som et frivillige-koncept med frivillige-fotografer som indsender billeder som kan folk kan se helt gratis (Fotografen sælge selv deres billeder, det har DK-EVENT ikke noget med at gør)

- Lad mig høre jeres bud på hjemmesiden, kan I finde rundt, er den fin i opsætning eller rodet, er det klart hvad jeg vil med denne side. ?

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Opdate: Jeg synes der manglet nogen flere kategorier, så indholdet er mere delt op på siden. Måske vil det os bliv nemmere og finde rundt eller hvad synes folk om det ? 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker forsat gerne at få feedback vedr. www.DK-EVENT.dk så jeg ved hvad andre synes om min hjemmeside :)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

DET KUNNE FORSAT VÆRE EN HJÆLP hvis nogen skriver feedback til mig om hvad de synes om min hjemmeside. Så jeg på den måde kan gør hjemmesiden endnu bedre

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt den god nok til at komme på min linkCentralen.dk under Samfund :) (Mangler nye links)

Har du en god tekst der fortæller lidt om siden jeg kunne smide på? :)

Synes der mangler en god tekst om formålet med siden.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Når okay så forstå jeg jo meget bedre at jeg var at finde på den side fordi har haft 4-6 besøg derfra men du kan finde det om siden du ønsker her http://dk-event.dk/historien-om-os/ 

og har du ikke noget ris og ros om siden :)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny

Mit første indtryk af siden var og er stadig at den er meget rodet, Det er en smule svært at få et forkromet overblik over de mange ting der sker.

Hvad er meningen med din statistik på chart.dk som i øvrigt ligger og roder rundt ud midt i ingenmandsland?

Hvis du skal bruge tags er det ikke så smart at de ligger helt i bunden, meningen er vel at man hurtigt kan benytte disse i stedt for en søge funktion.

Og en ting jeg virkelig ikke bryder mig om er gentagende artikler på forsiden, lidt på samme måde som Ekstra Bladet gør på deres hjemmeside for at få så meget fyld og indhold på som muligt.

Tilmeldt 19. Jul 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever den pr førstehåndsindtryk som en nyhedsside mere end en eventinformationskanal.

Jeg ville lige skifte skrifttype til dit logo på forsiden - det ser en smule dødsmetal-agtigt ud. Lille detalje, men det sprang mig bare i øjnene.

Jeg tror på at siden kan blive rigtig god, hvis du gør meget ud af at lægge et stærkere fokus på events end diverse nyheder. Især visuelt.

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt du lidt tekst med det link som jeg sendt :)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Mange tak for dit feedback, det er helt sikkert noget som jeg lige vil undersøg om det kan gøres bedre. Så forsiden ikke virker rodet når folk kommer ind på siden. Der er mange ting og mange områder på siden og noget af det er os ved og bliv rettet til på siden (derfor forkommer der fejl med Chart.com) som kommer til og drille for meget der hvor den ligger lige nu :)

Tags er os noget som jeg vil ha mere synlighed på forsiden. Den bliver ikke udnyttet nok ved og ligge i bunden, som du os har opdaget. - Det med artikler som du synes går igen på siden, hvorhen er det og hvad Ekstra Bladet gør ved dem er ikke noget med mig at gør :D

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)