Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

REGNSKABSPROBRAM ... hvilket skal jeg vælge

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at lave firmaselvangivelse og har et gammelt program Stellar Office version 5.10-016 (vist fra 2004). Har været glad for programmet, da det er let overskueligt ... ikke så mange dikkedarer der ... men det laver så mange store fejl og nu er jeg kommet dertil, at jeg ikke kan gennemskue hvad programmet laver.

Så NYT PROGRAM hurtigt, da det snart er momstid og alt skal bogføres om fra 01.01.2014.

HJÆLP :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag evt et kig på e-conomic .. www.e-conomic.dk 

Og sig til hvis du lige har brug for lidt starthjælp.

Mvh

Niels Anker Johnsen

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nå... - når ingen spørger gør jeg:  Har du brug for varelager?  Ønsker du et regnskabssystem der kører lokalt på din egen computer, eller skal det være fra webben og dermed tilgængeligt alle steder fra hvor der findes netadgang?  Hvor meget må det koste, og er du interesseret i at betale et engangsbeløb, eller betale på abonnementsbasis ?  Der er mange muligheder, det skal dog helst stemmes af med behovet.  Og husk altid:  Vær obs på ikke at begrænse dig med en alt for billig løsning.  Det kan sikkert sagtens løse et problem her og nu, men hvis det senere viser sig at der er behov for mere end "den billige løsning" ser ud til at kunne klare, så bliver et skift typisk besværligt og dyrt.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg står i samme situation, trailerp.

Jeg har hidtil brugt et Excel ark til mit regnskab. Det blev oprindeligt udviklet af Remy herinde fra. Siden solgt videre og så gik det ellers ned af bakke siden da med det produkt. Jeg har så netop i dag erfaret at Remy siden hen har udviklet et nyt som kommer i to versioner. Et decideret program og så et Excel alternativ. Jeg har netop bestilt Excel arket igen her til aften og håber, at det er ligeså dejligt og simpelt som det første, han lavede.

Dinero som Martin (personen bag Dinero) nævner er sikkert også rigtig godt og skulle være ret simpelt at benytte, men et par ting har gjort, at jeg personligt har valgt det fra som min løsning.

En af fordelene ved Remy's programmer er, at her er der tale om et lavt engangsbeløb, så man ikke skal betale XX(X) kr hver måned. Derudover var Remy i sin tid ganske hurtig til at reagere på mit råb om hjælp, da jeg havde et problem med brugen af Excel arket, så det er bestemt også et plus, selvom han ser ud til at have en del flere projekter i luften i dag end dengang. :)

http://www.remy.dk/regnskabsprogram.html

(Jeg har ikke nogen andel i dette program eller personen bag ud over, at jeg har været tidligere bruger - og nu altså er det igen. Og til dem der måtte undre sig - nej det skal ikke bruges til min webshop. Det vil jeg nok ikke anbefale, når der ikke er nogen integration mht at have faktura ud fra shoppen, da det så vil beyde på en pæn mængde manuel indtastning af ordrer.)

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 7. Jun 14
Indlæg ialt: 49
Fra  ingen firma Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel - Kommer Dinero ikke ind i din fine sammenligning? :-)

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er den skam allerede. Du skal bare "vinge af" i toppen af siden, hvilke regnskabssystemer, du gerne vil sammenligne.

MVH Mikkel 

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 702
Fra  Dinero Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Fin guide du har lavet. Jeg vil dog gøre dig opmærksom på at Dinero har et tilbudsmodul, derudover har vi også standardopsætning til de forskellige virksomhedsformer

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)