Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud: HASTIGHEDSOPTIMERING af Wordpress - 385 kr.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Dobbelt

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Ingen problem med at hoste ens side i et andet land end Danmark, ej heller for SEO.. Hvis du har dansk domæne, og dansk indhold - så ved google din side er dansk.

Har du et gTLD, så kan du i webmaster tools sætte hvad land din side høre til, og det er det google går ud fra.

Det er ikke helt rigtigt med server placering.. Det var for mange år siden! Men desværre ser det ud til ingen har opdateret sig omkring SEO, og hvad der eksistere i 2014 som vi nu end er noget til :)

Hej Lucas,

Omkring SEO'en, så giver jeg dig ret. Smile

Men uden at miskreditere dig, så tror jeg det Hansen mente, og det som diskussionen egentlig gik på, er at der kan være en sammenhæng mellem server beliggenhed, en hjemmesides hastighed, og deraf dens placeringer i Google.

Håber du kan nikke med på dette. Ellers så skriv endelig igen. Smile

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Lamberth - Tekstfokus:
Det lyder godt nok billigt, værd at overveje. :)

Hej Louise,

Du skal være så velkommen. Smile

Prisen er bevidst sat meget lav her til at starte med, men vil desværre stige inden så længe, når vi har fået skabt nogle referencer.

Så slå til nu! Wink

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kai Clemmensen:

Lucas - Hosting4Real:

Ingen problem med at hoste ens side i et andet land end Danmark, ej heller for SEO.. Hvis du har dansk domæne, og dansk indhold - så ved google din side er dansk.

Har du et gTLD, så kan du i webmaster tools sætte hvad land din side høre til, og det er det google går ud fra.

Det er ikke helt rigtigt med server placering.. Det var for mange år siden! Men desværre ser det ud til ingen har opdateret sig omkring SEO, og hvad der eksistere i 2014 som vi nu end er noget til :)

Hej Lucas,

Omkring SEO'en, så giver jeg dig ret. Smile

Men uden at miskreditere dig, så tror jeg det Hansen mente, og det som diskussionen egentlig gik på, er at der kan være en sammenhæng mellem server beliggenhed, en hjemmesides hastighed, og deraf dens placeringer i Google.

Håber du kan nikke med på dette. Ellers så skriv endelig igen. Smile

Korrekt, men når det så er sagt skal vi samtidig være opmærksomme på, at de forbindelser mellem lande vi har i EU er ufattelig høje, og køre så optimalt at det sjældent har betydning, og oftest da hardware og infrastruktur er billigere i udlandet, gør oftest at man ved placering i tyskland, england eller holland kan opnå bedre uplinks til de større internet udbydere i Europa (heraf telia).

Samtidig måler google deres hastigheder af siden via deres bots, som køre på deres infrastruktur i deres datacentre, hvilket ligger i f.eks i Frankfurt og Amsterdam

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Korrekt, men når det så er sagt skal vi samtidig være opmærksomme på, at de forbindelser mellem lande vi har i EU er ufattelig høje, og køre så optimalt at det sjældent har betydning, og oftest da hardware og infrastruktur er billigere i udlandet, gør oftest at man ved placering i tyskland, england eller holland kan opnå bedre uplinks til de større internet udbydere i Europa (heraf telia).

Samtidig måler google deres hastigheder af siden via deres bots, som køre på deres infrastruktur i deres datacentre, hvilket ligger i f.eks i Frankfurt og Amsterdam

Hej Lucas,

Tak for dit informative svar. Det giver mening. Smile

Jeg kan høre du ved hvad du snakker om. Yes

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kai,

Spændende tilbud, jeg har evt. en wordpress side som jeg kunne være interesseret i at benytte tilbuddet til.

Men inden da vil jeg lige høre, om der er nogle begrænsninger på sidens størrelse for at benytte sig af tilbuddet? :)

Hvis ikke får du nok snart en bestilling fra mig.

MVH
Mark 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

Spændende tilbud, jeg har evt. en wordpress side som jeg kunne være interesseret i at benytte tilbuddet til.

Men inden da vil jeg lige høre, om der er nogle begrænsninger på sidens størrelse for at benytte sig af tilbuddet? :)

Hvis ikke får du nok snart en bestilling fra mig.

MVH
Mark 

Hej Mark,

Indtil videre er der ingen begrænsninger på sidens størrelse i vores tilbud, da vi kører det som et promotion tilbud.

Glæder mig til at høre fra dig igen. Smile

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Billigstewebhosting.dk:
I kan os prøve og gør det selv (jeg har prøvet) billigstewebhosting.dk/wordpress-hastighed Men hvis det skal være bedre end det skal i nok få trådstarterne til og gør det for jer :D

Hej Mike,

Tak for dit besyv med link til din egen hjemmeside.

Tillod mig lige at kigge videoen igennem. Fin lille video på engelsk som forklarer de basale ting i W3 Total Cache plugin til gør det selv folket. Hvis man følger guiden skal man nok se forbedrede resultater.

Men som du rigtig nok selv skriver, så kan denne lille guide ikke sammenlignes med hvad vi tilbyder her i denne trådAmino.

Go' dag. Smile

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kai

Flot tilbud og flot skrevet, man skulle da være totalt tosset hvis man ikke springer på det her tilbud!

Meget seriøst.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor lang tid gælder tilbudet?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)