Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du købe SEO hvis det var med 50% garanti ?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

R.L. :

50% og garanti er 2 ord der ikke passer dammen, enten er der garanti eller ej

nice så du mener man kan garantere 10 søgeord ud af 10 på side 1 uden at snyde ?

det tror jeg ikke jeg vil være med på.

mvh

Kim

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thrane:
Men hvad nu hvis man kan love 50% af dine søgeord på side 1 indenfor 12 måneder

 

Hej kim er det kun en side et placering i lover

eller er det eks top 3 eller top 5

 

eks er en placering som nr 10 på side et ikke meget værd

Fra Hadsten
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 47
Fra  www.smartesikkerhedssko.dk Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det har jeg prøvet, også ved ovennævnte firma, "Fantastisk"

Startede med at bruge alle de nemme søgeord og vupti 15 søgeord på side 1 men efter 7 måneder var der kun 1 tilbage på side 1

Det er umuligt at komme ud af aftalen, det var altid "det bliver bedre i næste måned" hurra

Det vigtigste søgeord vi skulle have på side 1 kunne ikke lade sig gøre, det fik jeg så en anden til på 2 måneder samt fik ryddet op også i Adwords

Haventa.dk har Skandinaviens største udvalg af smarte sikkerhedssko. Altid fragtfrit i DK! Ingen gebyrer!

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter du behøver skam ikke gå i forsvarsmode, det er jo blot en mands mening som du spurgte om i åbent forum.

Efter min mening skal man ikke bruge ordet "garanti" medmindre det er en 100% garanti, derved kan du jo bare kaldet det noget andet returpolitisk.

Kan dog ikke forstå hvorfor man skulle vælge "garanti løsningen" nu hvor i har no cure no pay, hvad er forskellen udover betalingsbetingelserne, man kommer vel til at betale det samme?

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Kristensen:
Startede med at bruge alle de nemme søgeord og vupti 15 søgeord på side 1

 

Hvor var dine søgeord så på side et

var de oppe i top 3 eller nede i bunden

det er ekstremt vigtigt hvor på side et du ligger

se her en stor forskel der er fra nr 1 til nr 10

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

50% som i enten virker det eller også virker det ikke? ;)

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan ikke love sådan noget medmindre søgeord og begreber er unikke.  Når i begynder at opsætte "begrænsninger" holder konceptet jo alligevel ikke.   SEO er spild af tid og penge (Imho). Hvis alle brugte lige mange ressourcer på SEO ville alle ende med at være lige meget fremme eller tilbage. Der findes kun een der kan være nummer et, og når alle er super er der ingen der er det...

 

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress Support:

Kim Thrane:
Men hvad nu hvis man kan love 50% af dine søgeord på side 1 indenfor 12 måneder

 

Hej kim er det kun en side et placering i lover

eller er det eks top 3 eller top 5

 

eks er en placering som nr 10 på side et ikke meget værd

vi har også top 3

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Roberts.dk:

I kan ikke love sådan noget medmindre søgeord og begreber er unikke.  Når i begynder at opsætte "begrænsninger" holder konceptet jo alligevel ikke.   SEO er spild af tid og penge (Imho). Hvis alle brugte lige mange ressourcer på SEO ville alle ende med at være lige meget fremme eller tilbage. Der findes kun een der kan være nummer et, og når alle er super er der ingen der er det...

 

Der findes rigtig mange eksempler på at SEO er "guld" men det kan naturligvis være det ikke er for dig. 

Dog vil jeg mener at der er mange indenfor din branche som har stor succes med SEO, men det kræver at pæn hjemmeside der kan konvertere de besøgende.

hvorfor synes du ikke konceptet holder ? hvis der er rene linier fra start kan jeg ikke se at konceptet ikke holder ? der er jo regler i alle aftaler.

Vi laver da heller ikke SEO no cure no pay på stol, bord, rejser og vin pga. stor konkurrence.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2666
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thrane:
Men hvad nu hvis man kan love 50% af dine søgeord på side 1 indenfor 12 måneder eller 50% af pengene tilbage ! simpelthen at vi stiller en garanti.
Læser jeg for hurtigt - eller betyder det at uanset resultatet - så skal der betales 50% af aftalen. Det vil i yderste konsekvens betyde at I bare kunne læne jeg jer tilbage og sørge for at få dobbelt så mange kunder som I har satset på og tjene det samme uden at lave noget som helst overhovedet.

Ovenstående forudsætter at jeg er paranoid - men simplificering fremmer vel forståelsen -

Har jeg læst for hurtigt - ??

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)