Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du købe SEO hvis det var med 50% garanti ?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa

Jeg har et webbureau med 15 ansatte og vi vil gerne går forrest for at skabe tillid og troværdighed.

Derfor har vi bl.a. et produkt som hedder No Cure No Pay hvor man betaler efter resultater.

Men hvad nu hvis man kan love 50% af dine søgeord på side 1 indenfor 12 måneder eller 50% af pengene tilbage ! simpelthen at vi stiller en garanti.

Ville det få DIG til at vælge OS frem for andre eller endda frem for at gøre det selv ?

årspriserne ville ligge i dette prisleje

10 ord - 12 måneder kr. 25.000 + kr. 5000 oprettelse ialt kr. 30.000

20 ord - 12 måneder kr. 35.000 + kr. 5.000 oprettelse ialt kr. 40.000

Det er klart at der bliver en form for begrænsning f. eks :

konkurrence på søgeord

CMS system

mm.

Glæder mig til at høre Jeres indput

mvh

Kim

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Thrane:

Derfor har vi bl.a. et produkt som hedder No Cure No Pay hvor man betaler efter resultater.

Men hvad nu hvis man kan love 50% af dine søgeord på side 1 indenfor 12 måneder eller 50% af pengene tilbage ! simpelthen at vi stiller en garanti.

Det der giver ingen mening... Ved No Cure No Pay får I som firma først pengene, når resultaterne er opnået. Så hvor er det lige, at denne 50% garanti dækker, hvor man får 50% af hvilke penge retur? For kunden betaler da intet, hvis I ik leverer de resultater, som I har lovet...

Mit indput svare lidt til denne smily Indifferent

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville personligt nok aldrig købe SEO med no cure no pay. Hvert fald ikke på denne måde. 

Og hvorfor så ikke? 

Lad os antage, at jeg har en webshop, hvor der er rigtigt meget konkurrence. Nu er det selvfølgelig "kun" side 1, men hvis det er havde været i nr. 1, så kunne jeg forestille mig det scenarie, at for at i ikke skulle tabe 20.000 kroner, så ville i gøre alt til sidst for at komme nr. 1, hvis ikke det havde lykkedes jer før. 

Det åbner op for strafbart sort hat SEO, som jeg personligt ikke ville være interesseret i. 

Der skal hvert fald være klare betingelser for, hvilke metoder i vil gøre brug af, hvis jeg skulle købe no cure no pay. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Det tror jeg heller ikke at jeg ville gøre.

Der er alt for mange useriøse firmer derude, som lover guld og grønne skove mht. SEO. Jeg synes mange 'SEO firmaer' lover no cure - no pay, og alligevel hører man historier om personer/virksomheder der bliver eller føler sig snydt.

Jeg synes personligt at no cure - no pay virker for desperat.

En anden vinkel kunne være at skabe endnu mere troværdighed. Når det handler om SEO, tror jeg et af de vigtigste ting som virksomheder vægter er tryghed og troværdighed.

Jeg er klar over at det er en langsigtet løsning, men jeg tror også det er muligheden for at skille sig lidt ud fra alle de andre :)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kudos for at prøve på at tilbyde, hvad kunderne ofte efterspørger.

Skulle jeg købe, ville det dog være især én anden ting, jeg ville kige på:

Referencer og firmaets blog.

Med referencer mener jeg ikke en samling logoer - for det kan jeg ikke bruge til noget. Men et par cases, der bare på et par linjer forklarer samarbejdets art og resultatet heraf samt en kontaktperson for arbejdet.

Og med blog mener jeg en række indlæg, der demonstrerer firmaets kompetencer.

De to betyder mere for, at jeg ville være tryg med at overgive arbejdet til andre end afregningsformen. :-)

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jakie:

Jeg ville personligt nok aldrig købe SEO med no cure no pay. Hvert fald ikke på denne måde. 

Og hvorfor så ikke? 

Lad os antage, at jeg har en webshop, hvor der er rigtigt meget konkurrence. Nu er det selvfølgelig "kun" side 1, men hvis det er havde været i nr. 1, så kunne jeg forestille mig det scenarie, at for at i ikke skulle tabe 20.000 kroner, så ville i gøre alt til sidst for at komme nr. 1, hvis ikke det havde lykkedes jer før. 

Det åbner op for strafbart sort hat SEO, som jeg personligt ikke ville være interesseret i. 

Der skal hvert fald være klare betingelser for, hvilke metoder i vil gøre brug af, hvis jeg skulle købe no cure no pay. 

I no cure no pay er garantien at du kun betaler for hvad du får. der er ingen placering garanti

på 50% garanti har du "garanti" for at du får minimum 50% på side 1.

tid er penge og hvem gider havde en no cure no pay hvis man alligevel ingen resultater får ?

vores succes rate er 50%+ i forvejen

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

Kudos for at prøve på at tilbyde, hvad kunderne ofte efterspørger.

Skulle jeg købe, ville det dog være især én anden ting, jeg ville kige på:

Referencer og firmaets blog.

Med referencer mener jeg ikke en samling logoer - for det kan jeg ikke bruge til noget. Men et par cases, der bare på et par linjer forklarer samarbejdets art og resultatet heraf samt en kontaktperson for arbejdet.

Og med blog mener jeg en række indlæg, der demonstrerer firmaets kompetencer.

De to betyder mere for, at jeg ville være tryg med at overgive arbejdet til andre end afregningsformen. :-)

jeg forstår godt det med cases hvor kunderne udtaler sig mm. Men kan du ikke forklare det med bloggen lidt mere den forstår jeg ikke

mvh
Kim

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Vi er blevet snydt af 4 virksomheder iår som "glemmer" at betale regningen, så det er en riski metode at bruge NCNP det er jeg meget enig i.

Jeg har dog ikke oplevet det modsatte at kunden kan blive snydt da de jo betaler for det de får. Men får de ingenting kan de jo godt føler sig snydt.

Vi besøger 95% af vores nye kunder og det skaber tryghed og troværdighed men når vi fortælle om NCNP skaber det også en tryghed om at vi kan skabe resultater. Langt de fleste vælger slet ikke no cure no pay, men den er god at nævne faktisk.

tak for indput

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en interessant tanke som jeg ikke selv har tænkt på.

Men det er nok fordi vi aldrig kunne forestille os at bruge Black Hat.

mvh

Kim

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

50% og garanti er 2 ord der ikke passer dammen, enten er der garanti eller ej

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)