Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny checkud men stadig KUN 0,25% i konverting

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er gået fra en håbløs standart Prestashop checkud (Gammel version) på min sexshop MissAmour.dk til en ny og meget forbedret, mere brugervenlig checkud som set på billedet, men har ingen forbedring set. (Ca 2 mdr. siden den blev lavet)

1. I forhold til andre endnu bedre checkud, ved jeg min kan forbedres, men 0,25% er jo sindsygt lavt stadigvæk!! 

2. Jeg har på 1 mdr. ca. 50 besøgende i checkud, 8 der har registreret sig men KUN 4 gennemførte handler.

3. Jeg tilbyder Paypal og Epay (Dankort) betalings muligheder.

For at komme til checkud efter kunderne har lagt noget i kurven, bliver de mødt af en popup der beder dem om at handle videre, eller gå til checkud (Så dem som lander i checkud, har allerede overvejet det) 

Kom med gode råd til forbedringer.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at lave lidt om i din checkout endnu en gang, hos os har vi success med den måde vi gør det på, prøv at se http://www.poteshop.dk/hundekurv det vi har gjort er at alt er "forud valgt" fra brugeren sådan brugeren faktisk ikke skal fortage sig så meget, brugeren skal blot scroll ned af siden isted for at læse vandret.

Vi har på nuværende tidspunkt en konverterings procent på gode dage over 5% og dårlige dage på 2-3% så hvis jeg var dig ville jeg prøve den strategi, du må meget gerne inspire fra os hvis du har løst, :)

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej jesper

Jeg prøvede for sjov skyld at leje kunde på din side.

En af de første ting jeg fangede på din forside (som du måske også burde kigge en smule på rent grafisk) var havd andre havde købt. Ud fra deres køb gætter jeg mig til at det er mandlige køber som er i flertal.

Tilbage til at lege kunde.

Fandt et produkt, og fint og flot med lightboks med et valg om at handle videre eller gå til One page checkout. Er stor tilhænger af one Page Checkout.

Gik i checkout, og så slog det mig "Hvordan bliver denne pakke leveret?"

Kan være mine fordomme er i vejen, men har en tror på at man gerne vil have pakken på en måde så man selv kan afhente denne og ikke risikerer at konen får denne direkte til døren.

Så begyndte jeg at kigge efter hvordan pakken bliver leveret, det blev for besværligt og jeg hoppede af.

Jeg har så senere fundet din leveringsmetode, men er af den helt klare opfattelse, med de produkter du sælger, at det bare ikke er noget man "flasher" med, og for mange gerne vil holde helt for sig selv og ikke nødvendigvis dele med ens partner.

Jeg tror jeg ville begynde med at få dette budskab plantet og gjort synlig på en måde meget hurtigt i handelsprocessen.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

aaben op for at de kan kobe uden at reg. sig. kob som gaest.

vis betalings metoderne uden at skal reg. sig forst.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det for jeg gjort med det samme :) Kanon tak

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

[/quote]Det er virkelig en god observation, har jeg aldrig tænkt over.

Amen hvor giver det bare meget mening når du siger det på den måde :) Det virkelig værdsat, en ting jeg straks vil få forbedret og tusinde tak for det tips!!! 

[quote user="Fresno Bob"]

Hej jesper

Jeg prøvede for sjov skyld at leje kunde på din side.

En af de første ting jeg fangede på din forside (som du måske også burde kigge en smule på rent grafisk) var havd andre havde købt. Ud fra deres køb gætter jeg mig til at det er mandlige køber som er i flertal.

Tilbage til at lege kunde.

Fandt et produkt, og fint og flot med lightboks med et valg om at handle videre eller gå til One page checkout. Er stor tilhænger af one Page Checkout.

Gik i checkout, og så slog det mig "Hvordan bliver denne pakke leveret?"

Kan være mine fordomme er i vejen, men har en tror på at man gerne vil have pakken på en måde så man selv kan afhente denne og ikke risikerer at konen får denne direkte til døren.

Så begyndte jeg at kigge efter hvordan pakken bliver leveret, det blev for besværligt og jeg hoppede af.

Jeg har så senere fundet din leveringsmetode, men er af den helt klare opfattelse, med de produkter du sælger, at det bare ikke er noget man "flasher" med, og for mange gerne vil holde helt for sig selv og ikke nødvendigvis dele med ens partner.

Jeg tror jeg ville begynde med at få dette budskab plantet og gjort synlig på en måde meget hurtigt i handelsprocessen.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det nødvendigt at registere sig, for at kunne handle hos dig (altså fx med et brugerlogin)? I din checkout er der en stor grøn knap hvor der står "gem" og ved siden af en tekst, under feltet "betaling", hvor der står "gem registrering for at se betalingsmåder). Hvorfor er det overhovedet nødvendigt at indtaste oplysninger, for at se betalingsmåder? Og hvad er det som man gemmer, ved at at trykke "gem registrering"? Jeg tror mange hopper fra her, fordi at de ikke ønsker at blive registreret eller gemt oplysninger på - jeg ville selv hoppe fra her :)

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Ellers en fin side. Kan se du allerede har lavet noget af det som de andre har foreslået. 

Ved ikke om dine betalingsmuligheder måske skræmmer nogen. Men nogen foretrækker en af de betalings kanaller som de kender. Jeg kender ikke lige selv epay, men ville aldrig vælge paypal....

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Epay er Danmarks mest benyttede betalingsgateway, den du ser på de fleste webshop, men du ser nok ikke eoay logoerne, du ser bare NETs, DK, VISA osv.

Så måske en god ide at skifte Epay ud med NETs som alle kender til :) Vupti, lige en god ide ud det blå. 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja eller vælge Valitor eller Teller som indløsning da der er penge at spare i forhold til Nets og du så bare benytter/viser Visa/Dankort osv.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)