Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook lancerer Snapchat-konkurrent. Bliver den til noget?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Fra  Webcph.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil tiden vise.

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Fra  Webcph.dk Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er jo det. Jeg tror dog ikke, at det kommer til at have den helt store effekt. Så skal de i hvert fald komme op med noget, der skiller sig væsentligt ud fra Snapchat. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror sgu heller ikke på det. Snapchats brugerdatabase er simpelthen for stor... Minder mig lidt om Google+ vs. Facebook ;-)

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Fra  Webcph.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er faktisk et meget godt eksempel. Det er bare svært ikke at være first-mover. 

Forstår dog heller ikke, hvorfor de ikke laver Facebook-conncect i Slingshot. Det er nok det eneste, der kunne skaffe dem mange brugere hurtigere end Snapchat :) 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

en simple grund er vel at folk bruge SnapChat til at snede "anonymt" indhold mellem 2 bruger, og hvis man bruger Facebook Connect, vil man blive forbundet med ens FB-ID og derved allerede der ikke være anonymt længer, så tror helt klart det er et bevist valg Facebook har valgt at gøre.

om det bliver støre end SnapChat eller ej, kan jeg ikke svare på, men hvis man ikke må købe sig til en bruger-database må man vel bare selv lave det, og når SnapChat er gratis og ikke er finansierings dygtig stopper deres PR vel på et tidspunkt med mindre de tjener penge på deres bruger, Facebook kan bare tage af deres store penge tank isted for ind til de har slået SnapChat lidt lige som Google forsøger med Google+ jo.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke den bliver en større konkurrent - SnapChat er efterhånden så populært, at det er svært at forestille sig, at folk vil skifte.
Snapchat er så forfærdelig nemt, og dét er det fede ved appen.

Men det bliver uden tvivl spændende og se :)

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Fra  Webcph.dk Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Snapchat er uden tvivl meget populær. Mener faktisk at det er det mest stigende sociale medie i øjeblikket :)

Tror også virkelig Facebook skal komme op med noget banebrydende i Slingshot før det slår igennem :)

 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Mar 14
Indlæg ialt: 23
Fra  SeoGruppen Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke det kommer i nærheden af Snapchat.
Det virker for enkelt og med for lidt nyt guf til at folk vil skifte. 

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Fra  Webcph.dk Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg forstår heller ikke, hvorfor de ikke laver noget innovativt, når de nu skal lave en konkurrent. 

Hvem gider at skifte til en konkurrent, der har det samme? Så bliver man da bare hvor man er. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)