Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg den komplette sti til en lokal server?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften Amino'er.

Jeg forsøger at finde den komplette sti til en fil der ligger på en lokal server. Jeg har forsøgt at køre et DIR-script med php, men den returnerer noget i stil med "C:\Websites\..".

Når jeg kører ovenstående script på min egen side, så får jeg noget der ligner "/var/www/martinslaugesen.dk/public_html..". Hvordan finder jeg den rigtige sti? Filen/serveren er selvfølgelig online og tilgængelig, men jeg kan ikke få min iframe til at hente indhold fra den lokale server.

Fra København
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Surftown Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Stien '/var/www/martinslaugesen.dk/public_html/...' kunne meget vel være den rigtige, men muligvis får du ikke lov til at anvende din absolutte sti til at hente indhold til din IFRAME. Har du prøvet at ændre din kode, således at din IFRAME ikke henter data fra den absolutte sti, men i stedet henter fra den relative? :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Stien "/var/www/martins..." virker fint!! Det er den anden lokale, som jeg ikke kan få til at virke (det er 2 forskellige lokationer).

Når du siger "relative sti", hvad mener du så helt præcist? Jeg har forsøgt at lave en require på http://hjemmesidepålokalserver.dk/iframe.php, men det kan man så vidt jeg ved ikke?

Hele formålet med stien er, at jeg skal kunne benytte en iframe og hente indhold fra en wordpress blog (loop'et), og her skal jeg bruge filen wp-blog-header.php for at kunne vise indhold fra loop'et fra WP-siden.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Laugesen:
Jeg har forsøgt at lave en require

Prøv med file_get_contents() eller cURL istedet. 

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)