Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino, jeg tænker på at starte have/hus/vindues puds firma, hvor det hele kan ordnes i en og samme virksomhed, jeg ved der er meget konkurence men  jeg har erfaring inde for alle områder fra forskellige tidligere arbejds pladser. mit spørgsmål er nu, hvordan og hvorledes med opstart. jeg har ikke den store viden med hensyn til skatte regler og hvordan det i det hele taget skal gøres, er der nogle flinke sjæle som vil give nogle råd. mvh

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig mange ting og detaljer der skal på plads hvis/når man starter en virksomhed.  Hvis man har den gode idé, men ikke har indsigt i regler, regnskab og lovgivning - eller måske har prøvet det før, så bør man finde een der kan hjælpe på vej, og ikke blot forvente at stedet her kan give dig svar på alt og løse problemer.   Der kunne jeg selvfølgelig foreslå mig selv ( det må man jo gerne her Wink ) så du må gerne kontakte mig,   afhænger dog af hvor i DK du påtænker at starte op, og dertil lever jeg som de fleste ikke af at rådgive gratis alt for mange gange Surprise    I forbindelse med opstart af firmae er skattereglerne faktisk ofte det mindste og positive problem.

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også anbefale at du bruger lidt tid på at sætte dig ind i tingene. Men man kan nemt dræbe sig selv i regler og "hvad nu hvis".... Jeg har hørt nogen iværksættere sige "nu går vi igang, så finder vi ud af det der med reglerne undervejs". :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Erhvervstyrelsen har lavet en fantastisk hjemmesiden hvor du kan finde svar på alt det du leder efter for at starte en virksomhed op :)
http://startvaekst.dk/

Held og lykke :)

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)