Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt investeringsforum ser dagens lys !

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer,

Nu har jeg netop fået startet investeringen.dk op, som er en debat om investeringer. Jeg tænkte at der må sidde en masse iværksættere herinde, som også har et lille flair for at investere - eller som måske bare interesserer sig for emnet.

Derfor vil jeg meget gerne byde jer op til dans, i håb om at i vil være med til at få stablet et seriøst forum på banen. Nogle skal jo være de første. Det skal også lige indskydes at her fra min egen side ikke er tale om en million-forretning, men egentlig blot en mindre fritidsbeskæftigelse, som jeg ikke har til formål at tjene penge på. Glæder mig til at se et par aminoer derinde, adressen er: www.investeringen.dk.

// Jesper Skov

 

Fra København
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er jeg bruger derinde Jesper. Er lige kommet derind, og synes det ser rimelig godt ud. Glæder mig til der kommer nogle flere brugere, så der kommer noget action derinde. Mvh Mark Petersen
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

MarkP:
Så er jeg bruger derinde Jesper. Er lige kommet derind, og synes det ser rimelig godt ud. Glæder mig til der kommer nogle flere brugere, så der kommer noget action derinde. Mvh Mark Petersen


Velkommen til Mark!

Aktivitet er selvfølgelig altid et stort problem for nystartede debatsider, så derfor håber jeg da at du ville deltage lidt derinde. Jo flere aktive brugere, jo flere nye brugere kommer der jo oftest også til :-)

// Jesper Skov

 

Fra København
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak skal du have Jesper.

Ja det har du jo helt ret i, og derfor vil jeg gerne støtte op, og være aktiv derinde. Jeg ved dog ikke så meget om investeringer, men skal nok stille nogle spørgsmål :-)

Hvor reklamere du for forumet henne, hvis du gør dette?
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

MarkP:
Tak skal du have Jesper.

Ja det har du jo helt ret i, og derfor vil jeg gerne støtte op, og være aktiv derinde. Jeg ved dog ikke så meget om investeringer, men skal nok stille nogle spørgsmål :-)

Hvor reklamere du for forumet henne, hvis du gør dette?


Mange tak for det. Som sagt er det mest blot en fritidsbeskæftigelse, og ikke noget jeg har planer om at tjene styrtende med penge på. Derfor kører budskabet mest fra mund til mund i starten, da jeg ikke ønsker at ofre uendeligt meget i markedsføring. Vil også gerne have en "blidere" start, så vi også kan få skabt en god tone :-) 

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

 

Syntes at din side har potentiale, men du er nok nød til at gøre at eller andet for at markedsføre den lidt.

 

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa  Jesper

Jeg opretter mig lige som bruger...

Naar jeg lige har brugt det, kan jeg da lige give lidt feedback. 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for begge kommentarer - jeg ved godt at der måske kunne bruges lidt markedsføring. Jeg har dog valgt at vente lidt, først og fremmest pga. et lille tidspres, men også fordi jeg gerne vil have lidt øget aktivitet inden jeg markedsfører siden.

Det er næsten en kendsgerning at folk ikke bliver aktive brugere på en debatsiden uden aktivitet, og den kendsgerning gør det jo rimelig svært at få gang i debatten. Men jeg forsøger at gøre en indsats, og vil da yderst gerne se et par investeringsglade aminoer deltage aktivt i debatten derinde!

Det skal måske også lige næves at siden ikke er lavet for at tjene kassen, men fordi jeg syntes der var potentiale for en sådan side og ikke mindst fordi investeringer selv fanger min interesse. Vi ses derinde :)

// Jesper Skov

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Edit: Ups - dobbeltpost. Mininternetforbindelse var lige ustabil.

// Jesper Skov

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

 Et top-banner på Børsen online og nyhedsbreve vil nok ikke gøre det dårligt. Kender dog ikke priserne for det

Supply Chain blæksprutte

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)