Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Splittet mellem 10160.24 km. Danmark-Singapore.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen, jeg håber at der er nogle søde forstående mennesker herinde som kunne tænkte sig helhjertet at hjælpe os. 

Det drejer sig om at mig og min kæreste George's. Vi har været sammen i 15 måneder og vi har desværre kune set hinanden 10 dage ud af de 15 måneder, da vi er i et meget hårdt og kompliceret lang distance forhold. George's er 20 og er lige nu i NS (national service). Vi vil mere end noget andet gerne lukke distancen mellem os og få hinanden, men problemet er at jeg ikke kender nogle danskere som bor i Singapore. Aner ikke hvor jeg skal ringe hen eller hvad jeg skal opsøge for at få nogle svar. Hvad er mine muligheder? Hvad kan vi/jeg gøre? Er der nogle herinde som helhjertet kunne tænke sig at hjælpe os? det ville betyde så meget.

Jeg begynder på en HG på IBC i Kolding her den 13. august, og vil rigtig gerne være speditør da jeg tror det kan give mig nogle muligheder i Singapore, og så kan jeg også bruge de 2 år han er i army på noget fornuftigt. Kunne også rigtig godt tænke mig at lære mandarin som jeg kan supplere med. Elsker sprog og kulture specielt Asien.

- Er der nogle "eksperter" eller søde mennesker som kan hjælpe os herinde?

Knus Cecilie og George's. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dit egentlige spørgsmål?

Jovist, som speditør er udstationeringsmulighederne gode. Hvis du gerne vil til Singapore, så ville jeg sikre mig, at lande i en virksomhed, hvor du kan arbejde med import/eksport på enten luft- eller søfragt. Virksomheden må meget gerne have kontor i både Danmark og Singapore.

Omvendt ville jeg da også være rationel og kedelig.. I har været sammen i 10 dage ud af 15 måneder - I er begge unge.. Det er måske lidt voldsomt, at planlægge hele sin karriere baseret på det. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)