Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NemID medarbejdersignatur installation

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg håber der sidder et kvikt hoved som har prøvet det samme som jeg, og som har en løsning.

Jeg har fået en mail med et installations-link fra NemID. Jeg har også modtaget min kode med posten, så alt skulle være godt.

Jeg kan bare ikke få møget installeret. :(

Flere gange har jeg afinstalleret og installeret Java, nulstillet browseren (IE - har også prøvet med Chrome).

Fejlen jeg får nu er følgende: http://screencast.com/t/z2bvwrmG23JC Altså, der kommer en Null-fejl.

Jeg skal åbenbart gøre det denne vej for at kunne indberette moms fordi det er firma nr. 2. Mit første og primære firma kan jeg håndtere med alm. nemId ... det er drøn frustrerende... anyone? :)

På forhånd tak

Kim Fonnesbæk Bang

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

svært at sige hvad der er kikset - bare et råd - prøv firefox som mange har succes med ved installation af nemID

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet John, det virkede desværre ikke. Jeg får i Firefox den fejl jeg fik helt i starten i IE også:

Det lykkedes ikke at downloade NemID CSP-softwaren. Prøv at lukke din browser ned og prøv igen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad har du kørende på maskinen af antivirus, ad-blocking, anti spam, firewall etc.  ?  Kan ske noget af dette driller / blokerer ?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke noget installeret på den maskine jeg sidst prøvede på. Det var en helt ren Windows 8.1 Ent.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg måtte ringe til supporten til sidst, for da havde jeg næsten revet alt hår ud af hovedet på mig selv... Angry

Og så viste det sig, at jeg åbenbart skal logge ind med NØGLEFIL (ikke nøglekort). Har du prøvet det? Det er den midterste fane i login-billedet.

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Håber du har fundet en løsning, men hvis ikke er du velkommen til at kontakte mig på tlf. 81814011. Jeg har stor erfaring med håndtering af certifikater og vil gerne hjælpe dig, hvis du stadig har behovet.

Venlig hilsen

Lars Schiermer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg har lige fundet en løsning. Jeg måtte ind og hente softwaren og installere manuelt fra NETS support-side.

Efter det kunne jeg bruge linket fra mailen og generere mit certifikat. Så det spiller på den maskine.

Jeg har ikke haft held med at installere en sikkerhedskopi af certifikatet på min primære maskine, men jeg gider heller ikke bruge mere tid på det nu. Jeg har fået adgang til det jeg skal nu, og så må resten for fremtiden foregå med alm. B-post hvis det fortsætter. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Og tak for dit tilbud Lars, det var rigtig pænt af dig. :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)