Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er "trustpilot-stjerner" beskyttet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ser mange hjemmesider der benytter sig af brugeranmeldelser, hvor de stjerner de (måske selv?') har tildelt den enkelte kommentar, i meget høj grad ligner designet på de stjerner man finder på TrustPilot.

Her er bl.a. et eksempel på en side der benytter sig af disse grønne firkanter med afrundede hjørner og en hvid stjerne inden i. Hvilket jo ligner meget dem de bruger på trustpilot. http://www.juf.dk/emner/  

Nu ved jeg ikke om dette rent tilfældigt ER trustpilot anmeldelser, men det angiver de ihverfald ikke på siden.

Spørgsmålet er nu helt simpelt:

Må man benytte sig af disse let genkendelige stjerner, der signalere TrustPilot .også selvom anmeldelserne ikke er ingivet til TrustPilot?

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, - det må man godt.

Den hvide stjerne i grøn er brugt som symbol for sikkerhed længe før Trustpilot blev opfundet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Dukkemager... det er jo gode nyheder :-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

JUF.dk - min virksomhed - er betalende abonnement hos Trustpilot.

Derfor må jeg gerne bruge deres stjerne og anmeldelserne. De anmeldelser på /emner, du refererer til, er sakset direkte fra Trustpilot. Det er en af de muligheder jeg får som abonnent.

Hvis du ikke er abonnent hos Trustpilot og derved har ret til at bruge deres anmeldelser (anmeldelserne ligger på deres platform og tilhører dem, ikke dig!), må du hverken bruge anmeldelser af dit site fra Trustpilot ellers deres hvide stjerne med grøn baggrund.

Trustpilot har varemærkeregistreret deres stjerne, navn, logo og et par andre kendetegn. 

Du må gerne lave dine egne stjerner. De må blot ikke kunne forveksles med Trustpilots.

Stopper jeg som Trustpilot-abonnent efter min nuværende periode, skal jeg altså udskifte såvel stjernerne som anmeldelserne til nogle, jeg har ret til at bruge. Det har jeg kun med de nuværende så længe jeg fortsætter som abonnent på platformen.

Jeg håber det giver mening? :-)

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også fået et par rykkere fra trustpilot på at de mener jeg gør brug af deres "materiale".

Men har nu fået lavet min EGEN banner som linker til deres side, men har intet brugt af deres, eller nævnt dem sågar.

http://cooltights.dk/ 

Du kan se en mindre en i toppen, og lidt nede på forsiden, er den en anelse større, og den er iorden på alle leder og kanter! :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)