Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spore køb fra prestashop med Visual Website Optimizer

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er begyndt at lege en del med Visual Website Optimizer. Men kan ikke rigtig spore mig frem til hvilken side der skal refereres til i prestashop når man opsætter det i Visual Website Optimizer.

Den ene side jeg vil teste på er når de går til tjek ud siden. Og derefter vil jeg tjekke når de gennemfør køb (fra en given side). Men så skal der skrives en adresse. Ja dertil hvor de ryger videre til når de gennemføre køb. Og det er denne adresse/ side jeg ikke helt kan gennemskue. Så lige nu registrere den kun når folk går til indkøbskurven.

Tænkte der må være nogen der også bruger Visual Website Optimizer og prestashop.

Takker på forhånd.

Kim  

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

VWO anbefaler selv, at du sætter det ind i head-tagget, så det ligger på alle sider. Så slipper du for at sætte det ind en masse forskellige steder, hver gang du vil teste noget nyt.   Smile

Men det er lidt anderledes, når du bruger PrestaShop, fordi de bruger .tpl-filer.

Så vidt jeg kan lure, skal du sætte {literal} {/literal} rundt om koden for at få den til at virke.
Jeg kan godt nok ikke få det til at virke (det var faktisk derfor, jeg faldt over dit indlæg; jeg søgte på Google efter flere kloge ord), men mange andre skriver i forskellige fora, at det var lige det, der skulle til...    Wink

Andre igen skriver, at man skal skrive [removed]{literal}indsæt koden her{/literal}[removed]. (Og ja, det er ordet removed i firkantede brackets - det er ikke Amino, der har fjernet kode.) Det kan jeg dog heller ikke få til at virke, men måske virker det hos dig.  Wink  )


Smile     Rie

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859