Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt dansk modebrand til mænd - giv feedback på vores nye side

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flot side - tillykke med den.

Hvis noget, synes jeg der mangler kontakt telefonnummer.

Jeg hører nok til de gamle :) mens de unge nok er ligeglade med tel. nummer.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret Jesper!
Det er faktisk så lavpraktisk som et manglende visitkortformats fra Telia der mangler, der kommer direkte telefon til mig :-)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at læse noget mere om Norly Denmark.
Nu hedder i jo Norly Denmark er produkterne produceret i danmark så ?
Hvor er de produceret ?
Håndlavet ?
I skriver bedste læder kvalitet. Hvad vil det sige ?
Kommer læderet fra dyr som har græsset ude hele deres liv og har haft det godt ?
Produktionen af læder er normalt meget hårdt for miljø, hvordan er jeres læder blevet lavet ?

Det kunne jeg godt tænke at læse mere om under "om norly"

Det er for nemt og let at skrive bedste kvalitet, høl kvalitet etc..

Mvh
Anders




Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget enig med Anders S.

Historier sælger produkter, og hvis i har en god historie evt. med en miljø vinkel vedr. jeres produkter, skal den da bare frem. (med mindre alle produkter er lavet af en lille inder i en baggård, så er historien ikke så lækker)

Fra Augustenborg
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Giving2Charity Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så har jeg modtaget min første pakke fra Jer - super lækker at produktet er i en original kasse, og med den klassiske duft af læder.. Tak for hurtig respons, service og varer Smile

StarStarStarStarStar

Fra København
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 39
Fra  VenueGo Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser utrolig godt ud og særdeles flot hjemmeside med lækre produkter. well done!

Er enig med Anders S og Fresno Bob. Hvis I kan bygge en historie op omkring jeres brand og bruge den til yderligere salg. Ja, så er I noget langt.

Men igen, godt gået og rigtig god vind herfra!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se i annoncerer på facebook - går det godt og er der gang i salget? Sådan generelt også? :-)

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,
Er fuldstændig enig i jeres kommentarer omkring "historien" om hvordan tingene er produceret.

Jeg har en hel del erfaring for CSR og supply chain management  og ved hvad det kræver for at give garantier på produktions forhold.
Det er noget vi arbejder meget med, at sikre at de folk der producere for os bliver behandlet godt, får nok i løn, får nok pauser, kan tage drikkevand med hjem til familien om aftenen, ikke har ubetalt overarbejde, sikkerhed på fabrikkerne og meget meget mere.
- Det er der hvor vi er nu, vi sikre fabrikken som levere til os.

Næste step er at gå længere ned i dybden, gå til underleverandørerne - det vil sige garverier, spinning mills m.v.

Vi har valgt ikke at skrive for meget omkring dette på vores hjemmeside, for vi vil ikke have at det bliver et "salgs-argument" som skal sælge vores produkter - det er bare der skal være iorden så vi med ro i maven kan købe produkterne fra vores leverandører, men vi vil ikke bruge det til at fremme vores salg, det mener vi ikke er den rigtige vej at gå fra os.

For at svare på dit spørgsmål angående hvor vi køber vores produkter, så sidder vi ikke i Danmark og laver produktionen.
Vi har leverandører, hovedsageligt i Italien & Istanbul og en lille smule i Kina (tekstil delen).

Til spørgsmålet omkring facebook annoncer og salget generelt, så har vi fået en super god start (vi startede som sagt først torsdag for 3 uger siden), som vi håbede på - men vi ved samtidig også at det er sommerferie ugerne og folk ikke sidder og kigger på webshops. Det er en helt bevidst beslutning, da vi derved kan have et lidt mindre ordreflow ift. efterår/vinter og vi derved inden det større ordreflow kommer kan have bygget et større lager op, nyudvikling af flere produkter og have en ide om hvad der sælger.

Tak for de mange fine kommentarer, dejligt at i synes godt om dig og specielt at du Thomas er glad for dit produkt :)

 

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige rettet "om" punktet lidt til - hvad synes i om det?

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt vildt flot side,
Havde allerede set den via Facebook,. Det har i sgu gjort godt.

- Sælger i noget..? 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)