Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Teller/Nets?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har søgt Teller om en aftale til kortbetaling til min nye webshop.

Teller har nu svaret tilbage efter to mdr og efter at have bedt om mere dokumentation på f.eks bankforbindelse, at de ikke kan give mig en aftale, da jeg har tysk VAT nummer med dansk SE-nummer.

De siger at ingen kan få en aftale uden et dansk CVR nummer (Jeg har dog undersøgt at Boozt.dk tager imod dankort, så jeg ved ikke, hvad der gør dem anderledes)

Men nu står jeg altså akut og har brug for en anden aftale. Jeg tror ikke det betyder så meget, at kunne tage "rent" Dankort, så hvem kan du anbefale mig at søge hos? 

Dit svar betyder meget for mig, så tak fordi du tager dig tid.

/Nina

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt et skud i tågen men: Kan du ikke bare oprette et dansk moms nummer også ? 

Sender du fra tyskland til tyskland bruger du dit tyske VAT. Sender du fra tyskland til DK skal du alligevel afregne dansk moms. 

vh

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folmand.

Jeg har et dansk momsnummer (SE nummer), men ikke et dansk CVR nummer. Teller kræver åbenbart at virksomheden er 100% dansk og ikke "kun" har et dansk momsnummer.

 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for linket Fresno Bob.

Jeg har aldrig hørt om Valitor. Er det sikkert nok og har du personlige erfaringer med at have en aftale hos dem?

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ninaf,

Dette er ikke noget jeg har direkte erfaring med, men der var vidst også noget der hed eurolines? - Måske du kunne prøve dem?

Frank

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak Frank.

Jeg har prøvet at læse og søge på Google, men jeg synes det er frygtelig svært at finde ud af, hvad forskellen er på de mange løsninger - om den ene er lige så god som den anden?

Og hvad med oprettelses gebyr? Er det alm. med et gebyr på 2-3.000 kr.? Jeg synes ikke de forskellige løsninger skilter så meget med priser og betingelser.

Jeg vil stadig meget gerne høre fra en (eller flere), som har sat sig lidt ind i de forskellige løsningsmodeller, men det er måske stadig kun Nets/Teller, som bliver benyttet i Danmark til Visakort?

/Nina 

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nina,

Du kan på henholdsvis Epay's og Quickpay's hjemmesider se, hvilke indløsere de samarbejder med. Der er både Swedbank, Eurolines, Handelsbanken, osv osv. De har derudover også links til de forskellige indløsere og som ofte også en prisliste fra dem.

Jeg ville gerne smide links, men har dem ikke lige i nærheden og er midt i madlavningen :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er personligt gode erfaringer med Braintree til at starte op med. Med dem kan du både modtage Visa, MC osv... Ellers ville jeg lave en aftale med Euroline og ePay - det skulle også fungere perfekt. Er det et krav at du skal kune modtage rene Dankort eller hvordan?

God vind med søgningen i hvert fald - det er jungle...

Dbh,
/Jakob 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Braintree er et rigtig godt alternativ, men ellers kan jeg også anbefale Adyen (har for mig at man gennem Adyen også kan tage imod "rene" dankort, men er ikke 100% sikker... så det skulle måske være bedst at du kontaktede dem selv).

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)