Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Spil forum for danskere, er det muligt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er! 

Har længe siddet og leget med tanken omkring starte min egen hjemmeside.
Den anden dag kom jeg så i tanke på en ide omkring en Hjemmeside som skulle omhandle Spil og E-sport.
E-sport er noget som der vokser utroligt for tiden og havde en ide med at oprette et stort dansk forum omkring E-sport, med spil som Lol, Wildfire, PoE , Diablo, CS og sådan nogle spille hvor der under hvert spil ville kunne oprettes guides samt diskutere forskellige emner indefor hvert spil. 
Synes jeg har kigget lidt rundt på nettet og har ikke sådan rigtigt kunne finde en danske hjemmeside omkring E-sport med forum for de forskellige spil. Derudover tænker jeg også det ville være muligt måske at tjene en skilling på reklame på siden, til de forskellige spil.

Er det noget i har set før eller burde jeg bare kaste mig ud i det og prøve mig frem?

Har i andre ideer, eller forslag vil jeg gerne høre dem.

Hvilke "hjemmesider" er det bedst at oprettet og lave forums samt guides og diverse ting i?

På forhånd mange tak for hjælpen! :)
 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra det jeg læser mig frem til tror jeg at du ikke sådan rigtig få succes på nogle måde men på en måde også jo.

Grunden til at jeg ikke tror på denne her ide er at der findes mange forum omkring lol, Diablo, Cs osv.. De er dog ikke på dansk men på eng.

Du skal nok overvejer at tilføj noget mere på siden som gøre at din side evt kan noget mere.

Hvis du evt skal find på at lave ideen som jeg synes du bare skal gøre eller med andre ord KOM I GANG!! ELLER Just Fucking do it! (Casper Bolm er ind på)

Hvis du vil find målgruppe hurtig og let så prøv evt at kig her.

http://onlinebijobber.dk/komplet-guide-til-at-vaelge-et-super-domaenenavn/ 

Hvis du vil lave et forum så kan du evt bruge wordpress

Hvis du ikke kender noget til programmering så skal du nok start ved wordpress så du kommer hurtig gang.

evt kig her: http://onlinebijobber.dk/lav-en-wordpress-hjemmeside-paa-under-10-min/ 

Hvis du skal find et rigtig godt team så kig evt her:

http://themeforest.net/search?category=wordpress&direction=desc&order_by=best-match&term=forum&utf8=%E2%9C%93 

Håber du kunne bruge min svar til noget?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan lige nå at hoppe ind her :)


Der findes mange sider med dette.

Gaming.dk, Xplayn.dk, eSport.dk, Gabblegaming.com - Diverse facebookgrupper mm.

Men altid godt at prøve at komme i gang! Om ikke andet får vi endnu en konkurrent til ovenstående.

Hvis du søger en partner eller noget, kan du sende en PB. Har en del at gøre i eSport (Har arbejdet med i diverse ledelser fra 2011), og er i øjeblikket formand for Silkeborg-eSport.

Har kontakter til eSportDanmark og diverse :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)