Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paymill eller Braintree erfaringer

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Rosenkjær:

Har jeg ret i at det er fordi de udbetaler i EUR? Hvis ikke, hvilken valuta udbetaler de så i? DKK, USD eller noget helt fjerde?

De udbetaler pengene i danske kroner og kommer fra deres Europæiske partner i England.

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan fanden (undskyld sproget) kan din bank tillade sig at tage 50 kroner for en indbetaling i korrekt valuta? Det lyder helt absurd.

Jeg synes det er slemt at min bank forlanger 10 kroner pr. gang, men jeg kan jo så se at jeg bare skal være glad.

Mange tak for update'en, jeg venter stadig på at få min aftale godkendt. Min bankrådgiver holder lang ferie, og jeg kæmper nu på 3-4 uge med at få udleveret papirer fra banken. Hvor svært kan det være? Åbenbart svært når man ikke er stor nok til erhvervsrådgivning, og når privatrådgiverne så ikke ved hvordan de skaffer info på min firma konto så er man lidt på herrens mark. Men mon ikke det lykkes i næste uge, hvor min normale rådgiver burde være tilbage.

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Gösta Jørgensen:
Jeg har fået braintree til at overføre en gang om ugen. Det er en ok løsning, men det er stadig for dyrt. Havde jeg en webshop hvor der kun en gang i mellem er ordre på, ville Braintree være perfekt. Men allerede siden vi søgte om Braintree, har vi haft en vækst der gør at Braintree er alt for dyrt i forhold til Nets/Teller/Quickpay løsningen.

Hvor mange ordre skulle du op på, før de blev for dyre og det kan bedre betale sig med nets? Det kunne være rart, at vide.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Rosenkjær:

Hvordan fanden (undskyld sproget) kan din bank tillade sig at tage 50 kroner for en indbetaling i korrekt valuta? Det lyder helt absurd.

Jeg er helt enig. Jeg var satme også rasende, og jeg er glad for at min bankrådgiver/banksælger var på ferie i den uge.

Johnny Rosenkjær:

Jeg synes det er slemt at min bank forlanger 10 kroner pr. gang, men jeg kan jo så se at jeg bare skal være glad.

Mange tak for update'en, jeg venter stadig på at få min aftale godkendt. Min bankrådgiver holder lang ferie, og jeg kæmper nu på 3-4 uge med at få udleveret papirer fra banken. Hvor svært kan det være? Åbenbart svært når man ikke er stor nok til erhvervsrådgivning, og når privatrådgiverne så ikke ved hvordan de skaffer info på min firma konto så er man lidt på herrens mark. Men mon ikke det lykkes i næste uge, hvor min normale rådgiver burde være tilbage.

Hvis jeg skal vende det hele, Braintree og deres 2% af omsætningen, og bankens 50 kroner, til noget positivt: Så har jeg nu et par ordre mere om dagen, og selvom jeg har betaler de 50 kr til banken om ugen, er det stadig en fordelagtig løsning frem for Paypal som folk bliver skræmt af. Det er ikke optimalt, men bedre.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Hvor mange ordre skulle du op på, før de blev for dyre og det kan bedre betale sig med nets? Det kunne være rart, at vide.

Jeg har vedlagt et lille skema, som vi har kørt efter.

Omsætning er pr. måned. Basic og Pro, er henholdsvis Shopify Basic til $29 + 2% af omsætningen og Pro til $79 + 1% af omsætningen.

Vi opgraderede til pro i sidste uge og jeg afventer bare på papirerne fra banken, så jeg kan få en Nets/Teller aftale.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

I går fik jeg et link fra Wirecard til en række alenlange spørgeskemaer, der handler om PCI-godkendelse af min webbutik. Nu skal jeg så til at prøve at udfylde det. Det er en anelse kryptisk.

De penge der i mellemtiden er gået ind fra transaktioner på min webshop, har jeg endnu ikke kunnet få udbetalt.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du læser de links du får fra paymill står der hvordan du udfylder disse forme. Samtidig med det får du selvfølgelig ikke udbetalt penge af Wirecard før din shop er godkendt 100%

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en hurtig opfølgning: alt virker fint, og pengene går automatisk ind på kontoen nu. Det koster desværre 20kr i gebyr for overførsel fra udlandet hver gang. Min bank er nederen på den måde. Men man kan nok ikke slippe - det er vist meget almindeligt.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tidligere i denne tråd stod, at Paymill ikke håndterer Dankort, men kun Aisa/Dankort (som et visa kort). Når jeg læser inde på deres hjemmeside står der følgende kort nævnt:  VISA, MasterCard, China Union Pay, Diners Club, Discover, JCB*, CartaSi, Carte Bleue, Dankort, Postepay, V PAY, VISA Electron and Maestro.

Nogen der ved, om de håndterer Dankort (uden Visa), eller om det er en trykfejl ?

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)