Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paymill eller Braintree erfaringer

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, har fulgt lidt med i jeres tråd, og står selv og skal vælge imellem samme udbydere, men er der nogen der har erfaring med Dankort og disse udbydere? Altså om de tilbyder det begge to, eller? 

Mvh Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 05:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kun Nets, der kan indløse Dankort.

Men kombinerede VISA/Dankort kan indløses uden Nets. Så er det bare VISA-delen af kortet, der bruges.

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 63
Fra  olietryk.dk Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har netop sat min egen ansøgningsproces igang hos Paymill, du må meget gerne opdatere med en tilbagemelding når du skal have en udbetaling over på din konto! :-)

Mvh. Jakob

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg fået at vide fra Paymill, at jeg selv skal ansøge om at blive PCI-godkendt hos Wirecard, selvom jeg per default skulle være det i henhold til, at jeg bruger Paymills gateway, og Paymill er PCI-godkendt. EN ren formalitet kalder de det, men nævner samtidigt, at jeg ikke kan få udbetalt penge, før det er i orden.

Samtidigt er der netop kommet en opgørelse fra Wirecard over ugens indtægter og deres gebyrer, og de skriver, at pengene vil blive overført til min bank. Ikke et ord om ansøgning om PCI-godkendelse fra dem. Hm.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

spændende :)

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nyt omkring dette?

Venter i spænding på flere erfaringer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle der følger denne tråd.

Min aftale med Braintree fungere fint, vi har faktisk ikke flere Abandoned checkouts. Pengene kommer 2 dage efter man "captured" dem på shopify. Perfekt...

Nå, men her holder der fantastiske også! For hver overførsel jeg modtager fra Braintree, så trækker Nordea 50 kroner i udenlandsgebyr. Dvs. 50 kr. om dag! Jeg troede det var løgn, men det er et standart gebyr for ikke har lave skid. Jeg mildest talt i chok over nordea (Deres slogan "Gør det mulig"). Hvad fanden gør man nu?

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

lade overføre det til din paypal konto, hvorfra du kan overføre det  igen til nordea.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået braintree til at overføre en gang om ugen. Det er en ok løsning, men det er stadig for dyrt. Havde jeg en webshop hvor der kun en gang i mellem er ordre på, ville Braintree være perfekt. Men allerede siden vi søgte om Braintree, har vi haft en vækst der gør at Braintree er alt for dyrt i forhold til Nets/Teller/Quickpay løsningen.

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg ret i at det er fordi de udbetaler i EUR? Hvis ikke, hvilken valuta udbetaler de så i? DKK, USD eller noget helt fjerde?

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)