Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og Ros til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Jun 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Meetech Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et par unge iværksætter, som har startet egen IT virksomhed, vi ville blive meget glade hvis i ville smide nogle øjne på vores side!

www.meetech.dk

vi tager imod al ris og ros!


På forhånd tak


Med venlig hilsen
Danny Solbjerg Chawla

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes share-delen i siden er grim, og tænker ikke der er ret mange der deler en side som Jeres alligevel?

Få styr på billeder på Jeres side. Billede på dette link (http://meetech.dk/smartphones/iphone/iphone-5s/) er fx nede.

Pristabellerne må kunne sættes flottere op.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny,

Først og fremmest tillykke med den nye virksomhed - håber jer alt godt i fremtiden :)

Jeg har lige taget et kig på siden, og her er mine inputs.

- Det er dejligt at se i har taget jer tid til at lave opdeling og beskrivelse af mange forskellige ting, så det ser jeg som et stort plus. Eksempelvis var det let for mig at finde iPhone 5, bærbar priser mm, så rigtigt fint.

- Til overstående punkt så kunne i måske godt skrive lidt indledende tekst på hver enkelt side? Dette er langt fra et krav, men er ret sikker på det kunne give jer lidt på SEO delen at gøre det ligeledes ;)

- Vedr. jeres pristabeller så synes jeg også at dette må kunne gøres på en bedre måde. Udover at den nuværende måde ikke er overskuelig samt virker lidt rodet, så bliver tabellen også for bred. Lad mig forklare! Siden er i responsivt design hvilket betyder den tilpasser sig eksempelvis smartphones osv. Men hvis du går ind på http://meetech.dk/smartphones/iphone/iphone-5s/ og gør dit browser vindue mindre, så vil du kunne se at tabellen hopper udover. Så gør dig selv den tjeneste at lave tabellerne med 2 kolonner og så bare en width på 100%, så skal det umiddelbart nok fungere responsivt også.

- Google maps billedet driller også hvis du laver vinduet mindre, så du kan eventuelt også sætte denne til en width på 100%?

- Hvis jeg eksempelvis er inde på "Stationær" siden og klikker på det link der er lige over "Alle priser er inkl. montering, arbejdsløn og moms", så får jeg en fejlside. (Det ser ud til at den linker til et billede der ikke er der)

- Sidst men ikke mindst, så ville jeg nok personligt bruge footeren til at skrive ting som adresse, telefon mm, og så lave en "Om os" side eller lign. Uanset hvad så synes "jeg" at teksten i bunden er malplaceret. Om det er fordi der er for meget tekst, om det er fordi det er alt for småt eller hvad det er ved jeg ikke - men mine øjne er om ikke andet ikke så glad for det :p

Men prøv jer frem, test tingene af og se om det passer jer osv.

Om ikke andet så god vind i sejlene, og god aften!

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny,

Positivt at i har kastet jer ud i livet, som selvstændig.

Jeg tjekkede lige jeres side via mobilen og der er nogle ting der kan forbedres. På forsiden er det første afsnit til at læse, men længere nede på siden er de andre afsnit delt op med spalter. Det gør teksten svær at læse og jeg får personligt lidt lyst til at klikke videre. Under jeres produkter kunne det være rart med en detaljeret forklaring om repationen og evt. med call to action knapper, så man kan bestille reparationen i gennem jer. Det var lidt herfra!

Held og lykke fremover.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 18. Jun 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Meetech Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DrupalEksperten!

 

Tusind tak for din besvarelse!
det sætter jeg rigtig stor pris på, jeg har læst den, og jeg kan sige dig at vi skal have kigget på de ting som du har beskrevet.
Vi har lavet rigtig meget om på den, og det er også derfor vi beder folk om at komme med en kommentar eller to :)


Men i hvert fald, det kan helt klart bruges det du har skrevet!
vi kigger på det, og retter til.
Virkelig mange tak for din hjælp :)

 

 

Med venlig hilsen
Danny Solbjerg Chawla

Tilmeldt 18. Jun 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Meetech Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Også til opbygning.dk

Tak for besvarelsen, glad for at få nogle "negative" øjne på det, man kan kun lære af sine fejl!


vi siger rigtig mange gange tak for hjælpen!!


Med venlig hilsen
Danny Solbjerg Chawla

Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 84
Fra  Meptek I/S Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dannysolbjerg:

Vi er et par unge iværksætter, som har startet egen IT virksomhed, vi ville blive meget glade hvis i ville smide nogle øjne på vores side!

www.meetech.dk

vi tager imod al ris og ros!


På forhånd tak


Med venlig hilsen
Danny Solbjerg Chawla

Stort tillykke med virksomheden og hjemmesiden! 

Jeg syntes siden ser rigtig godt ud. Smart med opdaterede og aktuelle tilbud til højre på forsiden.

Som nævnt tidligere, syntes jeg også pris tabellen på de forskellige mobiler ser lidt roddet ud. Men ellers en rigtig fin hjemmeside! I er nået langt. Og jeg ved hvad I mener, da jeg selv er i gang med at opbygge min egen hjemmeside www.vabel.dk 

Alt held og lykke fremover!

Vil du blive bedre til at præsentere? Læs mere her  http://meptek.dk Yes

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt, tillykke! :)
Jeg synes det er for lidt kræs for øjnene, i skal inspirere og give mig lyst til at købe et produkt. Vække det latente behov for mig at få udskiftet min telefon til orange eller hvad det nu kan være.

Lav jeres telefoner om til de ting i kan og få smidt en helvedes masse lækkert grafisk op på siden... :)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 27. Jun 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes hjemmesiden er flot og elegant.

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden ser lidt kedelig ud, synes jeg. Der skal mere 'spræl' på efter min mening og nogle store billeder - men pæn og overskuelig.

Jeg er heller ikke vild med det mørke baggrundsbillede.

Der er et generelt problem, og det er, at det ikke tydeligt nok står, hvad I laver, det skal skrives i en iøjenfaldende overskrift, synes jeg. Både på hoved- og undersider.

De mange manglende billeder er I jo nok opmærksomme på.

Der er ingen side med tablets, men det kommer jo nok. Jeg skriver dette, fordi min skærm er i stykker på min egen iPad ... 

Ellers god vind ..!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)