Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Implementering af Paypal Ekspress på Shopify shop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. May 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle, 

Jeg har netop lanceret en shopify webshop på www.bykrohn.com, men har problemer med at implementere Paypal ekspress på siden.

Pt. har jeg slået det til under ”check out ” i administrationspanelet, men når jeg forsøger at gennemføre et køb bliver jeg stadig bedt om at opgive paypal konto – eller at oprette en.

Er der nogen, som kan hjælpe mig med at få det slået korrekt til, så mine kunder bliver ledt direkte til betalingssiden og ikke skal oprette en paypal konto først?

Jeg har set en del eksempler på sider, hvor det virker. De bruger alle Paypal ekspress, så  jeg ved, at det kan lykkedes.  Bare ikke hvordan!

/ Louise

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Krohn :
Jeg har set en del eksempler på sider, hvor det virker.

Også danske sites?

Det har virket, men nu skal køberen indtaste et password to gange og dermed oprette sig som bruger af Paypal.

VH

Finn

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Krohn :
Jeg har set en del eksempler på sider, hvor det virker.

Jeg tror det er afhængig af land. Jeg har set det virke på engelsksprogede shops, men ikke på danske

/Finn

Fra København
Tilmeldt 3. May 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn, 

De er danske ja. Jeg har skrevet til dem for at finde ud af, hvilken løsning de bruger. Og svaret var Paypal Ekspress.. 

Hvis jeg aktiverer Paypal Pro - så ser det ud som jeg gerne vil have det, men dette er ikke udnerstøttet i Danmark. Så den løsning dur ikke.. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Braintree skulle vist være en udemærket løsning - også til Shopify. Med deres model bliver kunden heller ikke redirected og betaler direkte i checkouten. Det tager dog lidt længere tid at blive godkendt af dem, men tilgengæld er det en god løsning af starte op med, da man ikke skal have indløser, betalingsgateway osv., du betaler bare pr transaktion :-)

Dbh,
/Jakob 

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Krohn :

Pt. har jeg slået det til under ”check out ” i administrationspanelet, men når jeg forsøger at gennemføre et køb bliver jeg stadig bedt om at opgive paypal konto – eller at oprette en.

Hej Louise. Jeg bruger "PayPal Express Checkout" . Men jeg har oprettet en ekstra betalingsmulighed, så man først bliver sendt til paypal til sidste i processen.

Louise Krohn :

Er der nogen, som kan hjælpe mig med at få det slået korrekt til, så mine kunder bliver ledt direkte til betalingssiden og ikke skal oprette en paypal konto først?

Jeg har set en del eksempler på sider, hvor det virker. De bruger alle Paypal ekspress, så  jeg ved, at det kan lykkedes.  Bare ikke hvordan!

/ Louise

Du kan evt. prøve at oprette en ordre på min shop, og se om det er sådan du gerne vil ha' det skal se ud. Du kan bare annullere ved paypal, så går ordren ikke igennem. Min shop hedder www.kaffemm.dk

Fra København
Tilmeldt 3. May 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, 

Jeg er lidt hooked på Paypal, da det er et system de fleste efterhånden kender. Jeg har aldrig hørt om Braintree, men det lyder klart som en mulighed. Det tjekker jeg ud. 

Mange tak :)

Bedste hilsner, 

Louise

Fra København
Tilmeldt 3. May 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gösta, 

Super fin side du har :) Det er præcis sådan, jeg gerne vil have det til at se ud!

Desværre ser mit "step 1" helt anderledes ud. Jeg har valgt "Paypal Ekspress Checkout" i Settings -> Checkout -> Accept payments. Er der andre steder jeg skal ændre noget for at få denne "ekstra" betalingsmulighed ind inden man sendes videre til Paypal?

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Krohn :

Hej Gösta,

Super fin side du har :) Det er præcis sådan, jeg gerne vil have det til at se ud!

Desværre ser mit "step 1" helt anderledes ud. Jeg har valgt "Paypal Ekspress Checkout" i Settings -> Checkout -> Accept payments. Er der andre steder jeg skal ændre noget for at få denne "ekstra" betalingsmulighed ind inden man sendes videre til Paypal?

Under Settings > Checkout > Accept payments > Manual Payments > Costum Payment method

Så kan du kalde den hvad du vil.. Jeg har bare kaldt min "Kontant ved afhentning".

Fra København
Tilmeldt 3. May 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gösta, 

Smukt. Så ser det rigtigt ud. TUSIND tak for hjælpen :D 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)