Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hold da op? Er mit plusabbonement udløbet?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel K:

enielsen:
Jeg holder øje med reklamerne. Dem, der reklamerer på denne måde, bruger pengene forkert. De kunne bruge pengene på at forbedre deres produkter i stedet for. Dvs reklamen forårsager at produktet bliver dårligere, og dermed mindre attraktivt.

Hvordan skal eventuelle kunder så finde frem til produkterne, hvis det er dumt at reklamere??

Ja - det kræver jo stor fantasi.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amino skal tjene penge til udvikling, så er det da kun naturligt at der er lidt reklamer. Personligt har amino betydet en hel del for mig igennem tiden, mange gode kontakter og mange gode snakke med andre iværksættere

Hvis man er så irreteret over reklamerne, så lad være med komme her ind :-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:
Hvis man er så irreteret over reklamerne, så lad være med komme her ind :-)

DET tjener Amino i hvert fald ikke noget på!

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Paris Nakita Kejser:
Hvis min signatur gør så ondt på dig,

Din signatur gør bestemt ikke ondt på mig. Jeg finder det bare dobbeltmoralsk, at du klager over reklamer på et forum hvor du samtidig selv udnytter muligheden for at reklamere ganske gratis.

Da Amino benytter sig af reklamer for at løbe rundt, kan man sige at de reklamer som du klager over - og blokerer, faktisk er med til at financiere at DU kan reklamere gratis her på Amino. Kan du se ironien? Cool (sikkert ikke)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim: jeg forstår godt din pointe, men det jeg siger er blot at min pointe er at jeg heller end gerne vil smide små 100 kr pr mdr for Amino, men så forventer jeg også at få et reklame frit site ud af det, og da jeg ikke gør det gir det ikke noget valuta for mig at smide de penge pr mdr, hader banner over alt på jorden så den lille ting at få fjernet reklame for "plus" profiler kunne være super lækkert, og det vil måske også motivere endnu flere til at blive plus alene det at slippe for alle de banner reklamer :)

Gratis profiler = reklame = ok
Betalte profiler = reklame = forkert

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)