Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hold da op? Er mit plusabbonement udløbet?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe reklamer ikke er en direkte gene som "pop-up", "hover-action" eller lign, så er jeg faktisk ligeglad med dem.

Men det der med popups, lightbox, og lyd reklamer der bliver aktiveret ved hover er nok til at jeg ikke bruger den individuelle side. Bliver simpelthen irriteret over det - men det er nok mest af alt fordi at så bliver reklamen nærmest trukket over hovedet på en :)

Jeg har egentligt også en generel forståelse for at der skal penge i kassen, for selvfølgeligt er det ikke gratis at drive et forum som dette.

Men fin debat alligevel Mikkel ;)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DrupalEksperten:
lyd reklamer der bliver aktiveret ved hover er nok til at jeg ikke bruger den individuelle side
Enig- Jeg kan ha godt knald på lyden for at fange skypeopkald eller andet tale hvor jeg går lidt rundt. Hvis jeg så rammer sådan en lydreklame og der pludseligt er en der totalt uventet råber af mig DU SKAL TEGNE EN FORSIKRING HOS XXX Så ryger jeg næsten ned af kontor stolen og skal ha beroligende medicin. Hvilken uting Big Smile

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Det samme standard svar i flere måneder nu.

Fint og fair nok.

Hurra for ad-block+ 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Den måde jeg kommer den slaks til livet på er at installere AdBlock'er i min browser ( Chrome ) for at slippe for den slaks, det motivere ikke mig til at købe plus ikke når de rer banner reklame på en side, og vil mene 100 kr pr mdr i et Plus abo. burdte der være relig mulighed for at fjerne banner, det er en af mine prima grunde til ikke at opgrader til Plus, for netop plus forventer jeg at man har 100% reklame frihed på et website.

så isted for at betale for plus når man ikke kan slippe af med det på den måde ved at støtte Amino, så køre jeg ganske simpelt bare AdBlock isted for.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ldit sjovt at se de der nævner AdBlock for -13 karma, man kan kun gætte på hvem der får ondt i røven af man nævner det, men det er jo typisk Amino ^^

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Paris Nakita Kejser:
Det er ldit sjovt at se de der nævner AdBlock for -13 karma, man kan kun gætte på hvem der får ondt i røven af man nævner det, men det er jo typisk Amino ^^

Hvor er dog utroligt hyklerisk skrevet, i betragtning af din egen signatur:

Paris Nakita Kejser:
Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Du reklamerer endda ganske gratis, i modsætning til de betalende annoncører, som dine sarte øjne åbenbart ikke kan tåle.

Hykleri med dobbeltmoral på.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim: Nej det ikke hykleri, men det er okay du opfatter det sådan, pointen er at jeg har min holding om at plus medlem skab bør have et website uden reklame, dvs. store skyskraber banner m.m. og så nævner jeg at det er grunden til jeg benytter AdBlock, når jeg ikke må støtte med penge for at slippe for reklamen så gør jeg det bare ganske gratis.

Hvis min signatur gør så ondt på dig, så må Amino jo bare lave en regl der gør at kun plus medlemer kan lave signature i deres debat indlæg. men hvis du kalder det hykleri med dobbeltmoral på så håber jeg da det har gjort din weekend bedre ;)

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg holder øje med reklamerne. Dem, der reklamerer på denne måde, bruger pengene forkert. De kunne bruge pengene på at forbedre deres produkter i stedet for. Dvs reklamen forårsager at produktet bliver dårligere, og dermed mindre attraktivt.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. Nielsen:
Du reklamerer endda ganske gratis, i modsætning til de betalende annoncører, som dine sarte øjne åbenbart ikke kan tåle.

Du kan ikke sammenligne et lille tekst link, med skyskraber, top, pop up og andre former for store bannere. 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

enielsen:
Jeg holder øje med reklamerne. Dem, der reklamerer på denne måde, bruger pengene forkert. De kunne bruge pengene på at forbedre deres produkter i stedet for. Dvs reklamen forårsager at produktet bliver dårligere, og dermed mindre attraktivt.

Hvordan skal eventuelle kunder så finde frem til produkterne, hvis det er dumt at reklamere??

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)