Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hold da op? Er mit plusabbonement udløbet?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel Mikjær Christensen:
motiverer mig til at installere adblocker
Reklamer er u-undgåelig - loyaliteten hos brugerne er ikke så stor at et site udelukkende kan leve af brugernes penge - desværre. Det gælder faktisk uanset hvilken branche man bevæger sig i. Checkede lige Amazon og Ebay

PS. Mig generer det ikke og jeg kan fuldt ud forstå Amino at penge skal der ind for at gøre/holde brugerne tilfredse (=udvikling) - så der kan komme endnu flere brugere så der kan komme endnu flere indlæg som der er endnu flere der kan få glæde af osv osv -

Snebolden ruller - og den skal holdes i gang - ellers smelter den måske.  Jeg sidder med samme problematik med mit projekt - scanboat.com  - stedet hvor der handles både - jeg ville da gerne skære i antal bannere men der skal altså penge i kassen for at komme videre -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lidt morsomt at et plusmedlem brokker sig over reklamer, og samtidig benytter muligheden for at reklamere for sig selv i samtlige indlæg - hvilket jo er normen for de fleste.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Det står ikke med små bogstaver Mikkel og vi har brug for pengene til flere medarbejdere, der skal til at lave en ny version af Amino,

Hvad så med rent faktisk at tilbyde et reklamefrit abonnement... Kunne jo kalde det 'Plus+' :-)

Jeg ville gerne betale det dobbelte for det.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Lidt morsomt at et plusmedlem brokker sig over reklamer, og samtidig benytter muligheden for at reklamere for sig selv i samtlige indlæg - hvilket jo er normen for de fleste.

Nu kan 'pluserne' jo slå signaturen fra, så den reklame ser de fleste nok ikke.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Hvad så med rent faktisk at tilbyde et reklamefrit abonnement... Kunne jo kalde det 'Plus+' :-)


Det har vi snakket om, men jeg er næsten sikker på at vi ikke fik det solgt til særligt mange, og så er det surt at bruge tiden på det.
Vi har en kæmpe opgave i at gøre Amino bedre og vi arbejder på livet løs på opgaven.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes også det vil være et overkill at bruge tid på et ++. Jeg er måske mindre overfølsom overfor reklamer end de fleste - synes ikke jeg bemærker dem. Der var en gang en hvor en forsikringsmand gav sig til at tale meget højt, så jeg næsten faldt ned af stolen, hver gang curseren kom over den reklame, men den type synes jeg ikke mere man ser hos Amino, så for min skyld, helt OK med den mængde der i dag er. Brug kræfterne på andre forbedringer, load-tid osv - de få  + + medlemskaber vil skulle være dyre hvis de skal betale udviklingen af det reklame frie + +  :) 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold nu op med at være så reklameforskrækket, så forstyrrende er det jo altså heller ikke.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er en generel holdning til at reklamer på websites er irriterende. Alle er irriteret over dem, meget få ser hvad er rent faktisk står, og ingen klikker på dem - hvis man da skal tro diverse kommentarer.

Det der undrer mig endnu mere - det er hvorfor annoncørerne rent faktisk vælger at annoncere på denne måde? Hvis der er så stor uvilje mod dem, genererer de så rent faktisk et overskud for annoncørerne, eller skaber de nærmere en modvilje mod dem?

Se det er jo en helt anden debat, og den må vi hellere tage i en anden tråd :)

Hilsen Morten

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det kan der vel være plads til her. Mit gæt er, at annoncører generelt har fint overblik over ratio, omkostning ved reklame og indtjening. Det er årsagen til at der er så mange :)

jeg tror ikke de regner bad.will ved reklamer med og tror heller ikke den er så stor i virkeligheden

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt har jeg ikke noget imod relevante reklamer, og jeg har da også klikket på dem hvis jeg syntes de var interessante. Desuden er det rart at se hvad konkurrenterne har gang i.

Når det er sagt er det tit at jeg overhovedet ikke bemærker reklamerne. Hjernen er simpelthen trænet i at springe over dem. Den anden dag da jeg lagde Metroexpress i den dertil opstillet affaldscontainer tænkte jeg på at jeg ikke havde bemærket en eneste reklame i avisen.

Jeg er dog sikker på at de fleste annoncører er så professionelle at de måler hvor stort udbytte de får af reklamerne på Amino, men jeg kan selv se at klikprocenterne er slet ikke som de var i "gamle dage".

Jeg har dog fuld forståelse for at det er en svær balancegang. For mange reklamer skræmmer folk væk og for få går ud over økonomien.

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)