Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny udviklet hjemmeside!

Side 1 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Min partner og jeg, er snart færdig med hjemmesiden!

Vi vil gerne høre lidt om jeres mening?

Munz.dk
 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

De er flotte, og ikke dyre.

"Danmark mangler nogen til at producere gode kvalitets træprodukter til hele huset" - Det er SÅ rigtigt. Elsker trævarer, og er gift med en "træmand" som bruger lidt af den sparsomme fritid på at dreje i træ.

Har tilmeldt mig nyhedsmailen så jeg kan se hvad I ellers kommer op med!

Gennemgang af teksterne er et must.

"Denne unikke dock er lavet i hænderne, på en af Danmarks professionelle snedkere"

burde nok være;

"Denne unikke dock er håndlavet, af en af Danmarks professionelle snedkere"

"Ideel til kontor brug eller lade station ved sengen."

bør være;

"Ideel til kontorbrug eller ladestation ved sengen."

Er det jer selv personligt der laver de docks?

Ind med nogle billeder af jer selv og/eller værkstedet hvor der fremstilles varer.

På med et CVR--nummer.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Offtopic beklager!

Men.. WOW lækkert produkt! Hvad er leveringstiden ved bestilling? Det kunne godt være jeg skulle have fingre i en :D

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser dælme lækkert ud og det samme med jeres produkt. 

Som ovenover, hvad er leveringstid? Og hvornår åbner i op for salget, da jeg godt kunne bruge sådan en dock til mit skrivebord. 

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, fordi i tog jer den tid at kigge på vores hjemmeside
Fejlene omkring teksterne er rettet. Det er ikke os selv der producere / fremstiller dem, men vi har designet dem og i samarbejde med en snedker, fundet frem til materiale osv. Snedkeren opholder sig på Fyn og vi har planer om at inde i kategorien "Fremstilling", at der skal lægges en video præsentation af fremstillingen af docken, værkstedet og "vejen til os". Vi åbner meget snart shoppen ;)

Følg os på vores Facebook side, så vil i kunne følge med i udviklingen: https://www.facebook.com/MunzDk?ref_type=bookmark

Vi sætter pris på jeres svar, hav en forsat god dag!

Mvh, Munz  

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Munz,

Overvejer i at producerer dem til rigtige telefoner også? :) Dvs. til Samsung Galaxy telefoner? :)

Frank

Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rinberg

Virkelig flot hjemmeside og det samme med jeres produkter :-)

Jeg undrer mig over, at prisen ikke er højere.

Jeg tror, I kan forvente stor efterspørgsel, når I åbner shoppen - måske I skal have snakket med flere snedkere? 

Alt mulig held og lykke med det!

Bedste hilsner
Mikkel 

Fra Jyllinge
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 122
Fra  Drinkwell.dk Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg går ind på jeres hjemmeside så ser jeg et stort og flot billede. Jeg ville foretrække at dette billede kun fyldte størelsen af min skærm præcis. Nu når jeg scroller ned, så fortsætter billedet, men det kunne være en fed effekt hvis billedet som sagt kun fylder skærmen, og så lige så snart at jeg scroller så starter en ny sektion. Jeg håber du forstår jeg hvad jeg mener.

- Held og lykke med projektet :-)

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det er et ufatteligt flot produkt til en yderst rimelig pris. Og jeg synes også jeres hjemmeside afspejler det samme.

Kan i overveje at sælge dem med en blank metalplade til os i reklamegave branchen, for jeg tror godt at flere firmaer kunne være interesseret i at give det som gave med deres logo på, især hvis i videreudvikler den til flere telefonmodeller.

Men uanset hvad, så tror jeg i har alle chancer for at få en kæmpe succes.

De bedste hilsner med held og lykke

Brian / Xpress Tryk ApS
Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Igen som alle de andre siger så er det et rigtigt flot og velskabt produkt. Ligeledes har I en rigtigt flot webshop, der er dog det at i kurven kan man beregne fragten, dette synes jeg godt at I kan fjerne; da det kun forstyre og jeg regner med at I kun vil sælge til Danmark når I åbner og man kan jo altid se fragtprisen i bunden til Danmark.

Held og lykke med projektet! 

Mads 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Side 1 ud af 7 (70 indlæg)