Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indsigelse mod fremsendt faktura

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har haft et samarbejde med Miinto, som jeg har opsagt korrekt i henhold til indgået kontrakt mellem Miinto og mit daværende firma. Opsagt med udløb 31. december 2013. 

Problemet er Miinto bliver ved med at fremsende faktura hver måned, og jeg har samtidig ikke fået mit tilgodehavende.

Jeg fik første faktura januar 2014 som jeg omgående gjorde indsigelse mod, og fremsendte dels opsigelse, dels bekræftelse fra Miinto på opsigelsen var modtaget. Fik herefter besked på at jeg vil blive kontaktet per telefon. Det skete ikke, istedet har jeg hver måned fået tilsendt faktura med påløbne gebyrer m.v, og har gjort indsigelse hver gang.

Det er nu endelig lykkedes at komme i kontakt med Miinto, og nu har de en hel ny procedure for indsigelse mod fakturaer som jeg skal benytte, men er ærlig talt uendelig træt af al den korrespondance.

Mit spørgsmål er:

- Skal jeg blive ved med at gøre indsigelse mod faktura hver måned, eller kan jeg ignorerer det qua jeg allerede har gjort indsigelse?

- Skal jeg rette mig efter Miintos ændrede regler til trods for de først er trådt i kraft, efter mit kontraktudløb?

På forhånd tak.
Mvh
Jesper Mertz 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

dommere elsker jo dokumentation, men jeg forstår godt det er trættende hver måned

Jeg ville sikre mig at de modtog (email bekræftelse eller afsender kvittering i snail mail) et endeligt brev der forklarer situationen og hvor du skriver, at de nu må forklare hvorfor de fremsender fakturaer lang tid efter din opsigelse og deres bekræftelse på dennes modtagelse. I fald du ikke omg. hører fra dem med bekræftelse på at din opsigelse er i kraft, vil du se dig nødsaget til blot at ignorerer fremtidige fakturaer.

Som nævnt - dommere elsker orden og har du kræfter kan du jo forsat maile at den faktura du har modtaget ikke er godkendt og ikke betales.

Du skal jo være sikker i at der ikke er regler om ex 1 års opsigelse eller andet

vh John H 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)