Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål angående agentur

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften derude, 


Min partner og jeg har fundet et super spændende produkt, så vi er ved at forhandle os til at agentur i Skandinavien. Vores "problem" er at det produkt vi gerne vil have agentur på, er der allerede nogle der sælger og de har et EMD domæne

Eks: Vi har kontaktet Ford. Vi vil gerne sælge deres model Fiesta i hele Skandinavien. Vi finder ud af at et andet firma sælger dem (uden at have agentur) og at de har et eksakt domæne navn med branded. 

- Vil vi kunne kræve domænet af dem? 

- Vil vi kunne forlange at du handler gennem os, hvis vi får agentur på produktet?

Jeg ved ikke om det har nogen indflydelse. Men selve virksomheden ligger uden for EU og så vidt jeg er orienteret er produktet ikke et registreret varemærke i Europa. 


Jeg håber der er nogle der har mod på at hjælpe lidt. Jeg har selv prøvet en del med Google, uden det helt store held. 

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gustav Gade:

- Vil vi kunne kræve domænet af dem? 

Nej.

Gustav Gade:

- Vil vi kunne forlange at du handler gennem os, hvis vi får agentur på produktet?

Nej.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)