Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket shop system for at prøve en niche af?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og planlægger at åbne en webshop med en forholdsvis lille niche men da jeg er lidt usikker på hvor meget salg der er i det spekulerer jeg lidt over hvilket shop system jeg skal vælge og håber i kan hjælpe mig lidt :) 

Skal jeg virkelig ud og give +10-15-20.000 kr for en shop når jeg nu er usikker på hvor meget salg der er i branchen eller skal jeg starte blødt op med noget lign shopify (alternativer?) eller har i en helt 3 mulighed som ville passe endnu bedre? :)

Mvh Kevin.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin,

Jeg ville nok bruge wordpress - ecommerce, da det er stort set graits - du mister ikke noget på at prøve det :-)

Dbh. Mads

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på om du vil have en "gør-det-selv" shop hvor du selv skal rode med kode m.v., eller om du ønsker en færdig løsning. Det handler jo lidt om dine evner ud i design samt ikke mindst kode.

Hvis du ønsker en færdig løsning er der mange at vælge imellem og rigtig mange prisniveauer - jeg synes vores shop til 1.495,- i Magento er en fin løsning til iværksættere, der findes sikkert billigere løsninger og der findes i hvert fald også dyrere :)

Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 78
Fra  They Did They Did IT Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevinff:

Jeg står og planlægger at åbne en webshop med en forholdsvis lille niche men da jeg er lidt usikker på hvor meget salg der er i det spekulerer jeg lidt over hvilket shop system jeg skal vælge og håber i kan hjælpe mig lidt :) 

Skal jeg virkelig ud og give +10-15-20.000 kr for en shop når jeg nu er usikker på hvor meget salg der er i branchen eller skal jeg starte blødt op med noget lign shopify (alternativer?) eller har i en helt 3 mulighed som ville passe endnu bedre? :)

Mvh Kevin.

Hej Kevin,

Du skal selvfølgelig ikke ud at betale dyre domme for at komme godt igang, det kan gøres hurtigt og billigt, samt professionelt.

Du er velkommen til at smide mig en mail med mere information på nrh@theydid.it

Evt. se denne tråd også: http://www.amino.dk/forums/t/231559.aspx 

God dag! :)

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Det kommer helt an på om du vil have en "gør-det-selv" shop hvor du selv skal rode med kode m.v., eller om du ønsker en færdig løsning. Det handler jo lidt om dine evner ud i design samt ikke mindst kode.
Jeg kan på ingen måde kode eller designe så sådan noget skal helst være i orden fra start :) daglig drift af shoppen er ikke noget problem dog så længe det ikke involverer kodning :)

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja altså prestashop fungerer rigtig godt og giver stor frihed, men det kræver "desværre" også ofte en smule kendskab til programmering og kodning. 

Har ikke selv prøvet wordpress løsningen, men den er måske mere brugervenlig, men når man vælger gratis versioner og ikke ønsker at rode med kode, skal man måske også være indstillet på at gå en anelse på kompromis med små detaljer :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmi Jensen:
Ja altså prestashop fungerer rigtig godt og giver stor frihed, men det kræver "desværre" også ofte en smule kendskab til programmering og kodning. 

Undrer mig lidt over det du skriver ?. Med mindre du har helt specielle ønsker til din Webshop er det ikke nødvendigt at kunne kode eller programmere noget i Prestashop.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det bare er for at undersøge om der kan være salg i et marked så virker de fleste webshops fra starten uden at du skal lave noget design eller kode. Måske skal der indstalleres nogle ekstra moduler men det er op til hvad du har brug for.

Hvis det bare er et par produkter så kan du sagtens bruge en simpel hjemmesideløsning uden online betaling.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevinff:
Jeg kan på ingen måde kode eller designe så sådan noget skal helst være i orden fra start :) daglig drift af shoppen er ikke noget problem dog så længe det ikke involverer kodning :)


Så skal bare henvende dig hos os, så slipper du for den slags :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej kevin, du skal bare bruge Thomas fra ehandelsfirmaet, så er du godt kørende med en pro webshop i magento der kan alt det du har behov for - Thomas' har sat min Gatorshop.dk op og den sælger allerede fint :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)