Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet Magento webshop kun 1.495,- inkl. GRATIS one-page-checkout

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du på udkig efter en ny webshop, så har vores nye webintegrator lidt tid i overskud i disse dage. Derfor tilbyder vi en komplet webshop i Magento med design og one-page-checkout.

Det er med i prisen:
Magento webshop
Serverplads i et år (efterfølgende år kr. 300,- for 12 måneder.)
Design der virker på PC, mobil og tablet
Emailadresser
Dansk brugerflade
Guide til brug af shoppen

Du kan oprette lige så mange varegrupper og produkter i shoppen du ønsker, vi opsætte kreditkortbetaling hvis du har en indløsningaftale - ellers kan du bruge shoppen med Paypal-betaling, bankoverførsel, faktura m.v.

Og lige nu: GRATIS one-page-checkout - normalpris 499,-

Dette tilbud udgår efter 10 bestillinger er modtaget.

Se mere og bestil på www.ehandelsfirmaet.dk



PS! Dette er ikke en debattråd om webløsninger, design eller andet - men et tilbud. Accepter venligst dette.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ovenstående tilbud er forlænget til 2.7 eller til 5 kunder har bestilt.

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Hvad betaler man for? 
Går i ind og retter det til og ændre farver opsætter billeder osv? eller skal man selv gøre det?

har du ikke en demo man kan lege med inden man betaler ?  

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

man får en shop som demoen - i admin kan man ændre skrifttyper, baggrunde og farver. Og nej, jeg har desværre ikke en admin log-in til shoppen, det giver lidt for meget rod hvis folk kan logge ind der :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

"Går i ind og retter det til og ændre farver opsætter billeder osv? eller skal man selv gøre det?"

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår dit spørgsmål, men indhold i shoppen står du naturligvis selv for, vi opretter dog standardsider som "Om os" - "Levering/returnering" m.v., så ja, den del er med.

Hvis der skulle være andet du vil vide, så skriv endelig.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja

vi har nu ventet 4 mdr på hjemmesiden som er betalt, men ingen svarer og så er man syg eller i udlandet eller vi arbejder på det

syntes ikke det er godt nok

thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ej, det er jeg på ingen måder ikke. Mit navn er Omar Agha hvis du skulle være i tvivl. 

Jeg er "kunde" hos den såkaldte "Thomas Hjort" og dette lille røvhul har snydt mig for 4013 kr.

SÅ NEJ – jeg hammerende ligeglad med hvad de tilbyder, for det er sgu' ikke min branche, men jeg kan til gengæld fortælle dig, nu når du er så hellig, at det er ikke andet end det rene LORT de tilbyder.

HOLD JER VÆK FRA SÅDAN ET SVINDLERFIRMA!!! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

havde en rigtig god oplevelse med thomas da jeg bestilte min webshop - nu står jeg og skal til at bruge endnu en webshop men tør simpelthen ikke bruge ham igen efter denne tråd og det viser jo bare at man skal sørge for god kundeservice og overholde sine deadlines og lad være at tage mere arbejde ind end man kan overskue - super ærgerligt når man har evner men som desværre ikke rækker hele vejen rundt - øv må finde en anden!

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også altid haft gode oplevelser med Thomas, men også hørt en del der ikke har haft! Jeg tog bare jævnligt kontakt, og sørgede for at vi opretholde kontakten. Derudover ringede jeg desuden også, og der var der altid en der tog telefonen! Det ser jo bare skidt ud det her, som der er ved at ske herinde, men nu må vi se :o)  

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)