Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælgere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Håber i vil/kan hjælpe mig... Jeg har fået agenturet på nogle super lækre babyprodukter (sutter, flasker, rangler osv.) Jeg er selv mor og har brugt produkterne og ved de er 100% i orden, jeg har bare ét problem  Sad Jeg er ikke nogen god sælger...

Ved i hvor det bedste sted er at søge efter dem er? Da firmaet er nyt skal der jo sparkes døre ind og vi har derfor tænkt os at satse på følgende løn:

Fast løn 10.000
Provision  1. måned 25%  2. måned 20% 3. måned og fremover 15%

Er der nogen sælgere derude der vil melde ud hvordan det umiddelbart ser ud? Vi vil gerne gi en god sælger en god løn, men det er jo svært at regne på noget der ikke er i gang. Derfor kan vi heller ikke gå ud og starte med en fast løn på fx.35.000.

Jeg glæder mig til at høre jeres gode råd. Og hvem ved, måske kender i en der kender en Big Smile

På forhånd tak.

Venlige hilsner

Rikke Melsted Sørensen

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej..

 Jeg synes jeres løntilbud lyder alt for beskedent. Fx kan man hos Telia gå lige ind fra gaden og tjene ca. 20,000 i garanteret minimumsløn. Det har altid været svært at  finde gode sælgere og jeg tvivler på at I kan få en  erfaren  sælger med erfaring i lignende produkter for 10K+provision om måneden og det ville nok være den ideele profil for jer. I stedet for at bruge en masse tid på salgssnak, kan du måske give dem en lille kollektion af produkterne i provision? Så slipper du for en masse salgssnak og de får fx 4 uger til at se om de kan sælge varerne og ellers skal de bare returneres i samme stand som de modtog dem. Salg hander i mine øjne i høj grad om at have et godt produkt og så lade folk prøve det af til en fair pris. De som kan lide det, kommer så tilbage og køber til fuld pris senere, kort sagt.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evetuelt se på www.salgs-job.dk der kan du gratis kigge, og se om der noget der kan bruges.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg selv en del erfaring i at tiltrække sælgere i forbindelse med udvidelse af vor salgsafdeling og måske du skulle prøve en anden taktik end at satse på løn som lokkemiddel.

Måske du ville opnå endnu bedre resultat ved at tilpasse jobbet til den målgruppe du ønsker at tiltrække.
eksempel:

Målgruppe: Mødre med institutionsbørn

Deltidsjob maks 30 timer samt flekstid. Attraktiv provision så de har mulighed for at tjene fuldtid på deltid. Dog skal du nok væsentligt højere op for at tiltrække dygtige sælgere, men friheden betyder trods alt mere end ekstra 1000,- pr. måned for målgruppen.

Vi har ikke selv problemer med at tiltrække folk - tværtimod, men vi tilbyder dog også 27.500 plus tillæg for benefits m.m. ved 30timer, dog ville vi ikke kunne tiltrække samme målgruppe ved 35.000 og 37 timer pr. uge - med andre ord slå på alt det gode :D

Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Et godt råd vil være ikke at nævne beløbet på en lønsum man vil få, specielt når den ikke er særlig attraktiv, hellere lav en kanon god annonce med at du søger en frisk sælger, som evt vil blive meget selvstændig, er der mange der gerne vil.

Prøv at fokusere på de gode ting i din ansøgning om sælgere, som sagt før.. så vil jeg køre på at man stort set vil blive selvstændig

Håber du kunne bruge det til noget, og hvis jeg kan Hjælpe noget.. sig endelig til..

Nicolai Skov.

Salg Assistent, Swedoor Jutlandia A/S

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)