Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Podio som samarbejdsværktøj? (IKKE som CRM-værktøj, projektstyring, etc.)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg har kigget en del her på debatten omkring erfaringer med brug af Podio (og/eller andre værktøjer som Trello, Insightly og hvad der ellers er blevet nævnt i diverse indlæg).

MEN:

Jeg er ikke interesseret i Podio som CRM-værktøj eller projektstyring (såsom time-/sagsstyring á la e-conomic eller avancerede to-do-lister som er mit førstehåndsindtryk af Trello).

---

For lidt at beskrive vores situation/behov så:

Er vi en del personer, som sidder meget spredt, ikke mødes jævnligt og ikke er fuldtids i denne organisation.

Er det organisationen overordnet, der er "målet" (betragt det som om, at der kun er én kunde/projekt).

Er det en meget blandet skare af mennesker (nogle er meget IT-kyndige, nogle er slet ikke - så et simpelt og intuitivt system er vigtigt).

Er det ikke et krav, at systemet er gratis, men så mange penge har organisationen heller ikke at gøre godt med.

Er vi alle en del af organisationen grundet vores fagområde/ansvarsområde, hvor vi arbejder i mindre grupper, men grupperne skal også kunne arbejde sammen (se og/eller dele hinandens materiale), da vi er afhængige af hinanden og samspillet mellem hinanden for at "arbejde for organisationens bedste og ikke de individuelles bedste".

Er det vigtigt med bruger- og rettighedsstyring (så administratorer kan styre læse/skrive rettigheder, deaktivere brugere, etc.).

Er det vigtigt for os, at systemet er nemt at styre for administrator men allervigtigst supernemt at bruge for brugerne (og gerne noget cloud baseret, så det altid kan tilgås hvis man bare har netforbindelse - og gerne fra flere platforme, såsom computere, tablets, smartphones etc.)

---

Er der nogen, der har så godt et kendskab til Podio, at de mener, at det kan bruges til et sådant "samarbejde"?

Eller er der en anden løsning, som passer bedre (men som vi bare ikke har fået øje på)?

De bedste hilsner,

Kevin

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin,

Podio er jo så fint, fordi det netop kan tilpasses de behov man har som bruger. I min virksomhed har vi hjulpet en del kunder med at komme i gang og vi benytter selv Podio til bl.a. CRM, dokumentation og support.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på tlf.: 81814011 eller på mail: lars@revol8.dk. Så kan vi tage en snak om Jeres behov og hvordan vi kan finde en løsning.

Venlig hilsen

Lars Schiermer

Revol8

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)