Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du fået en god idé i sommervarmen?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sommerferien nærmer sig, og de kreative tanker blomstre. Du går måske med et projekt i tankerne, som du ønsker at give en såkaldt "online profil", altså en ny hjemmeside? I så fald spilder du ikke tiden ved at læse videre. 

Som du nok allerede kan regne ud, så vil jeg tilbyde dig en ny hjemmeside hos os. Hvorfor lige jer tænker du med overhængende sandsynlighed - Det skal jeg fortælle dig....

Vores koncept bygger på gennemskuelighed i alle faser. Vi tager dig som kunde i hånden igennem hele forløbet, og sørger for at din nye hjemmeside afspejler det billede du sikkert har i hovedet i forvejen. Endvidere skal siges at vi aldrig kunne finde på at stoppe arbejdet, før du er ovenud tilfreds med resultatet. 

Normalt ville et webbureau som vores promovere sig på hjemmesider til billige priser, samt høj kvalitet. Dette er selvfølgelig også gældende hos os. Der vi differentiere os er at vi ligger stor vægt på din nye hjemmeside ikke blot skal være flot visuel, men også kunne sælge ***en ud af bukserne. En stor del af vores arbejde ligges i at kigge på hvordan vi kan konvertere dine besøgende i den retning du ønsker. 

For at du kan høre nærmere om dine muligheder tilbyder jeg et gratis og uforpligtende telefonmøde. Her vil vi høre ind til dine behov, og lidt om din virksomheds historie og vision. Efterfølgende vil jeg komme med et oplæg til et fremtidigt samarbejde. Ud fra dette kan du beslutte om du ønsker at gå videre med projektet. 

Hvad koster en ny hjemmeside? 

Normalpris: 4.900 kroner ex. moms

Sommertilbud: 4.400 kroner ex. moms (SPAR 500 kroner) 

Rabatten er gældende for juni og juli måned.

Vi bygger din nye hjemmeside op i WordPress, så du efterfølgende kan være selvkørende. Vi tilbyder selvfølgelig assistance med den efterfølgende drift hvis du skulle ønske dette.

Skriv eller ring til mig på 

simon@erhvervshjemmesider.dk

tlf. 27 58 02 92

Ønsker du at se tidligere reference, eller en mere uddybende beskrivelse af os? Tag et smut ind på erhvervshjemmesider.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)