Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

How can I best promote that my company offers Magento support?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Amino,

I have always done WordPress and everything related, and my business has solely been focused on WordPress.

But now I have some excellent developers who know Magento (and have written commercial Extensions for Magento)

How would be a good way to say this to people?

Is it a bad idea to offer 2 CMS's? (that is what has held me back before)

But I see so much work for Magento, and are quite often getting asked if we also do Magento.

Until now I have always sent people to my network.

Suggestions?

Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK.
Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst.
Jeg glæder mig til at høre fra dig :)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Philip,

Personligt synes jeg det er fint både at tilbyde Wordpress og Magento. Det handler jo mest bare om kommunikationen på jeres side tænker jeg?

Ang. Titlen, så er det jo altid en god idé, at gå ud og tilbyde noget gratis for at sparke det igang. 1 times hastighedsoptimering for Magento shop, SEO-optimering etc.. Der er mange muligheder. Du vil hurtigt opdage, at mange af dem så kommer retur.

Jeg har tidligere set firmaer gøre det, hvor de så udarbejder en liste med X punkter der skal laves. Så når de kun at nå 20% af listen på den time, og med stor sandsynlighed vælger kunden så at købe sig til at få resten fikset. Hvis de er tilfredse med forløbet, så har man vundet en kunde.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)