Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal til at importere fra KINa, nogen gode RÅd ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 88
Fra  Transporteca Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Victor,

Med hensyn til denne del af dit spørgsmål:

Victor Fasahati :
og når de fra kina siger de fragter med skib og spørg om hvilket port den skal sendes til, hva mener de med det ?

Er det vigtigt du overvejer hvilke handelsbetingelser du har med din leverandør. Det lyder umiddelbart som om du er ved at købe dine produkter med fragt under det Incoterm som hedder CIF (Cost Insurance Freight). Hvis det er tilfældet, så skal du være opmærksom på at din leverandør kun betaler fragten frem til den danske havn du vælger (f.eks. København), og der er så overhængende risiko for at du får en ekstra uforudset omkostning for importfortoldning, håndtering af dine varer i Danmark samt levering. Der er desværre mange som brænder fingrene på den bekostning, da denne omkostning ofte er uforholdsmæssig høj.

Jeg vil anbefale du læser denne artikel http://www.amino.dk/blogs/mortenlaerkholm/archive/2014/03/12/import-fra-kina-cif-eller-fob.aspx og måske denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/230956.aspx?PageIndex=1 

Mvh, Morten

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

HØRT!! Er ny på siden og det er en SUPER side, men jeg må da sige at jeg er noget chokeret over den måde nogle folk behandler andre på?! Helt ærligt, det kan da ikke passe at man skal hagles ned og hånes, blot fordi man lige spørger om noget som har været oppe før!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Fasahati :
men vildt at du som er forretningsmand har tid til at ødelægge en ung iværksætter der blot spørg om gode råd til import fra kina

Nu må jeg sgu grine - ligefrem ødelægge en ung ivæksætter, imponerede at der ikke skal mere til!   Hvis du ikke kan tåle lidt modgang skal du ALDRIG blive iværksætter.

Ravn

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)