Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop Kina

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er lidt af en nybegynder mht.  oprettelse af hjemmeside saa haaber paa lidt hjaelp.

Jeg bor i Kina og onsker at oprette en webshop.  Mine produkter skal saelges baade her i Kina samt ovrige verden .

Mit sporgsmaal gaar paa hvilken webhotel udbyder jeg skal vaelge  ( havede kontakt til ScanNet, men deres system understottede ikke kinesisk skrift tegn ) .  Nogle som kan anbefale et firma ?

Hvad med hensyn til betaling. Jeg onsker at firmaet skal registeres i Kina og min kinesiske bank skal bruges, men hvad hvis jeg foreksempel paa min dansk sprogede webshop onsker at kunderne kan  kobe via Dan Kort !   Er det noget som et evt. udenlandsk webhotel kan klare ?

 Det nemeste er vel at kobe en pakke losning til at starte med  ?

 Som sagt saa er jeg indtil videre lidt " groen " i  oprettelsen af hjemmeside saa haaber nogle kan give mig en guideline.

 Mvh

Peter

Email : prinzkranz@gmail.com

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Måske kig forbi dandomain.dk, vi har designet og opsat en del webshops på deres systemer, men vedr. tegnsæt så er jeg lidt usikker. Vedr dankort er jeg sikker på at du kan få rådgiving hos PBS, både Dandomain og PBS har hver deres betalingssystemer, men hvilket der passer på dine krav er jeg lidt usikker på.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Peter

 

Hvis du skal ha' en indløsningsaftale for Dankort skal du opfylde nedenstående krav fra PBS

  • Din virksomhed og forretning skal være registreret i Danmark, have fast driftssted i Danmark og være skattepligtig i Danmark 

  • Din virksomhed og forretning skal have kontoforbindelse i et dansk pengeinstitut 

  • Din virksomhed og forretning skal kunne dokumentere tegningsregler 

  • Hverken virksomhed, forretning, ejerkreds eller ledelse må være registreret i RKI Kreditinformation A/S

Du er velkommen til at kontakte mig direkte hvis du har brug for at finde en betalings gateway der må betjene firmaer registret i Kina (der er desværre ikke ret mange europæiske der må.)

 

Med venlig hilsen

 

 

Mikael Christian Carlsen

Key Account Manager

www.dibs.dk 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)