Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med pacsoft

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået problemer med mit pacsoft modul til min magento shop, som er bestilt via magentohotel.dk (Powerhosting) og modulet er lavet af tric.dk.

Jeg har brugt det i længere tid og det har fungeret godt indtil en små 10 dage side, modulet kan købes for 2500 kr engangsbeløb det er så uden installation og support. Man kan også vælge at betale 1000 kr om året og så få support, installation og opdateringsservice. Jeg har så valgt at betale 1000 kr om året så jeg også har support på modulet, problemet er lidt at nu hvor jeg har problemer og har prøvet at få hjælp til dette, så fik jeg beskeden om de er bange for at jeg skal have fat i en udvikler mod betaling, hvorfor kan jeg ikke lige forstå da jeg jo betaler for support. En yderligere uddybning har jeg ikke modtaget.

Så jeg håber at i måske har svaret til mit problem med at mit pacsoft modul er stoppet med at oprette forsendelser til mine ordre. Jeg har tjekket mange gange om opsætningen i pacsoft indtillingerne er rigtig og de står som de skal, hvor pacsoft er sat til at oprette forsendeler på ordre ved klik på "lav labels ud fra leveringsform"

Nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre?

Mvh

Sevket

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

min webshop:

Man kan også vælge at betale 1000 kr om året og så få support, installation og opdateringsservice. Jeg har så valgt at betale 1000 kr om året så jeg også har support på modulet, problemet er lidt at nu hvor jeg har problemer og har prøvet at få hjælp til dette, så fik jeg beskeden om de er bange for at jeg skal have fat i en udvikler mod betaling, hvorfor kan jeg ikke lige forstå da jeg jo betaler for support. 

Uden at kende noget til tric.dk, har jeg dennne kommentar til hvad du skriver: "og så få support, installation og opdateringsservice."

Jeg tolker det således:

  • Support: er hjælp til deres modul hvis du har spørgsmål
  • Installation: er opsætning af deres modul i Magento
  • Opdateringsservice: opdatering af deres modul på din Magento
Et tænkt eksempel:
De har lavet en opdatering der virker på alle deres andre kunder, men ikke virker på din løsning. Ikke fordi der er noget galt med deres løsning, eller opdatering, men måske noget i din Magento ikke spiller med deres opdatering.
Og her ville jeg som udvikler, men de fortolkninger jeg har skrevet oven over for support, installation og opdateringsservice, måske også sige at du skal betale for at jeg skal fejlfinde din løsning. Med mindre at jeg under denne fejlfinding, faktisk finder en fejl i mit eget produkt.
Se det lidt som om at du har sendt din bil til mekanikeren for at få skiftet noget i motoren. De nye dele virker helt fint, men der er nogle andre dele i din motor som ikke spiller mere. Ikke at der er noget galt med de nye dele - de nye dele i motoren er måske så gode at de gamle dele ikke kan følge med. Som at sætte et gammelt hus i stand, når hiver den gamle tapet ned af væggen, falder store dele af det gamle puds med ned også. Og det skal "maleren" vel ikke betale for.
Håber du finder en løsning. Held og lykke med projektet!
Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sevket.

Der er måske gået lidt forståelse tabt i vores e-mailkorrespondance, så lad os lige tales ved pr. telefon i morgen, så vi kan se, om der er mere vi kan gøre for at hjælpe dig.

Mvh.

Powerhosting

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Lauge:

Et tænkt eksempel:
De har lavet en opdatering der virker på alle deres andre kunder, men ikke virker på din løsning. Ikke fordi der er noget galt med deres løsning, eller opdatering, men måske noget i din Magento ikke spiller med deres opdatering.
Og her ville jeg som udvikler, men de fortolkninger jeg har skrevet oven over for support, installation og opdateringsservice, måske også sige at du skal betale for at jeg skal fejlfinde din løsning. Med mindre at jeg under denne fejlfinding, faktisk finder en fejl i mit eget produkt.
Se det lidt som om at du har sendt din bil til mekanikeren for at få skiftet noget i motoren. De nye dele virker helt fint, men der er nogle andre dele i din motor som ikke spiller mere. Ikke at der er noget galt med de nye dele - de nye dele i motoren er måske så gode at de gamle dele ikke kan følge med. Som at sætte et gammelt hus i stand, når hiver den gamle tapet ned af væggen, falder store dele af det gamle puds med ned også. Og det skal "maleren" vel ikke betale for.
Håber du finder en løsning. Held og lykke med projektet!

Hej Peter.

Tak for din gode beskrivelse af forholdet mellem Magento og tilkøbsmoduler. Den rammer lige i plet, selv om vi ofte går et skridt længere end det kan forventes, og det vil vi også gøre for Sevket.

Mvh.

Powerhosting

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter Lauge

Mange tak for dit eksempel scenarie, du har en pointe :-)

Men Powerhosting.dk har nu hjulpet mig igennem og har løst mit problem, så det nu er løst :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)