Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop theme vil bare ikke fungere!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har købt et theme til Prestashop fordi jeg er igang med at lave en webshop, nu har jeg købt det og prøvet på at installere det, men det ser ikke rigtigt ud, der er noget galt. Jeg ved ikke hvad det er, men der er noget galt. Jeg er 13 år, så de 65$ jeg har købt det for på Themeforest er pænt meget for mig, og nu virker det ikke :(
Håber der er nogen der kan hjælpe! :)

Mvh. Victor 

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Victor :)

Jeg har selv købt et "theme" til min webshop Cooltights.dk som faktisk oprindeligt var lavet som et legetøjs theme, men har selv ændret i css og diverse ting for at få det brugbart til mine ønsker.

For at vi kan hjælpe dig, er det nok godt hvis du kan sende et direkte link til der hvor du købte dit theme.

Samt du fortæller os hvilken version af prestashop du bruger, for det kunne måske godt lyde som om du har købt et theme der har været lavet til en tidligere version af prestashop(etc. 1.4x-1.5x), og derfor ser underlig ud, da du måske bruger det nye prestashop 1.6.

Hvis du kan give et link til din hjemmeside, vil det også hjælpe :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmi Jensen:

Goddag Victor :)

Jeg har selv købt et "theme" til min webshop Cooltights.dk som faktisk oprindeligt var lavet som et legetøjs theme, men har selv ændret i css og diverse ting for at få det brugbart til mine ønsker.

For at vi kan hjælpe dig, er det nok godt hvis du kan sende et direkte link til der hvor du købte dit theme.

Samt du fortæller os hvilken version af prestashop du bruger, for det kunne måske godt lyde som om du har købt et theme der har været lavet til en tidligere version af prestashop(etc. 1.4x-1.5x), og derfor ser underlig ud, da du måske bruger det nye prestashop 1.6.

Hvis du kan give et link til din hjemmeside, vil det også hjælpe :)

Hejsa :)

Jeg har købt themet her: http://themeforest.net/item/london-premium-prestashop-theme-blog-15-16/6818284

Jeg har også prøvet med 1.6, men er rykket en version tilbage begrund af anbefalinger, det burde virke til begge steder.

Link til min side: http://fashionaccess.dk/da/

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du så helt præcis der er galt med det?

Jeg kan umildbart "blot" se at du mangler at tilføje nogle billeder og lignende som kan bruges til den slider der er placeret i toppen, samt at få tilføjet dine egne produkter med billeder. 

Samt at få din footer sat op med de ting som du ønsker i denne.

Kan ikke helt se at den skulle være "ødelagt" :/

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmi Jensen:

Hvad mener du så helt præcis der er galt med det?

Jeg kan umildbart "blot" se at du mangler at tilføje nogle billeder og lignende som kan bruges til den slider der er placeret i toppen, samt at få tilføjet dine egne produkter med billeder. 

Samt at få din footer sat op med de ting som du ønsker i denne.

Kan ikke helt se at den skulle være "ødelagt" :/

Kurven sidder ikke hvor den skal, og så er der det der tekst, som ligger underligt.

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Søndergaard:

Jimmi Jensen:

Hvad mener du så helt præcis der er galt med det?

Jeg kan umildbart "blot" se at du mangler at tilføje nogle billeder og lignende som kan bruges til den slider der er placeret i toppen, samt at få tilføjet dine egne produkter med billeder. 

Samt at få din footer sat op med de ting som du ønsker i denne.

Kan ikke helt se at den skulle være "ødelagt" :/

Kurven sidder ikke hvor den skal, og så er der det der tekst, som ligger underligt.

Prøv at starte med at fjerne din "wishlist".

Teksten der står midt i det hele skal du bare slette. 

Det kræver mange timer at arbejde sig rundt i PrestaShop, så forbered dig på det.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Altomargan.dk - Jan:

Victor Søndergaard:

Jimmi Jensen:

Hvad mener du så helt præcis der er galt med det?

Jeg kan umildbart "blot" se at du mangler at tilføje nogle billeder og lignende som kan bruges til den slider der er placeret i toppen, samt at få tilføjet dine egne produkter med billeder. 

Samt at få din footer sat op med de ting som du ønsker i denne.

Kan ikke helt se at den skulle være "ødelagt" :/

Kurven sidder ikke hvor den skal, og så er der det der tekst, som ligger underligt.

Prøv at starte med at fjerne din "wishlist".

Teksten der står midt i det hele skal du bare slette. 

Det kræver mange timer at arbejde sig rundt i PrestaShop, så forbered dig på det.

Jeg er virkelig noob i Prestashop, så 'bare at fjerne' det kan jeg ikke helt finde ud af :)

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg selv en Prestashop webshop og har rodet lidt med forskellige themes - og har faktisk også London themet liggende, som jeg roder med på en testserver.

Umiddelbart ser det helt fint ud, som det ligger på din server nu. Der skal altid tilpasses noget, når man installerer et theme. Og London er et forholdsvis stort theme med mange moduler og optioner, som der kan - og skal - pilles ved for at få det til at se ud som en ordentlig shop.

Du vil komme rigtig langt, hvis du starter med at læse dokumentationen for themet. Hvis du har problemer med at sætte det op, så kan du gøre, som der står i kapitel 14, at du ganske let kan få themet sat op præcis som deres demo-shop.

"If you want to set up your store like our demo, then fear not, we have made this super easy for you!

After following the installation setup detailed above, there isn't much else you need to do. We have already setup the Theme Editor module so that upon installation, it will be configured with all of the options that will give you the same styling as our demo store. It really is that simple!"

Så find dokumentationen som er downloadet sammen med dit tema og gå ned i Kapitel 14 - eller prøv dig frem gennem de øvrige kapitler for at sætte det op selv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre skriver er der dokumentation med til themet. Du finder den i det du har downloadet.

Du har købt et theme med support, så du får helt sikkert bedre hjælp, hvis du opretter dig på deres support side og stille dine spørgsmål der.

http://soopathemes.ticksy.com/ 

Fra Kolding
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor

Jeg havde samme problem da jeg også købte et tema til 65$ i fredags.

Jeg lege lidt med det i dag. Jeg faldt om et link med en youtube guide, i en af de mails jeg fik fra themeforest.
Jeg fuldte videoen på youtube, også virkede det bare.
Her er et link til den video jeg brugte:

">

Mvh.
Troels 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)