Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger App programmør til en gennembrydende idé!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg brænder inde med en fantastisk app ide, som enhver kan bruge i dagligdagen! Men jeg ikke programmør evnerne til at lave den. Dog er jeg stærk på alt det andet ( finansielle, ads, reklame osv.. ) Jeg leder derfor efter en partner der også brænder for det. Simpelt som det kan være, splitter vi alt profit lige over 50/50. Du tænker nok, at jeg sidder på min flade og laver ingenting. Men sådan kommer det ikke til at foregå :)

Jeg har før været i gang med et stort projekt ( også app ) og har derfor god erfaring med "videføre" det.

Skriv på min mail for mere information: Synexeu@live.dk

Håber vi ses

Sebastian

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen fortæl da også, hvad du havde forestillet dig dine opgaver skulle være??

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt være interesseret i at høre mere, med det forbehold at jeg højst sandsynligt vil forlange mere end 50% samt et forskud på indtjeningen.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Sten

Alt dette vil blive diskuteret over email :) Skriv til mig hvis du vil vide mere.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Bjarke

Skriv på min mail så snakker vi videre der :)

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor i alverden skulle du dog have mere end 50% i partnerskab, hvis du ikke skyder penge i?. Hvis du gerne vil have mere end 50%, så skulle du måske også tage risiko ved at skyde penge i. Til tråd starter, der findes masser af programmører hvor du kan få langt bedre aftaler.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Idéer er ingenting værd, det er tid derimod. Så hvis der er arbejde nok til at begge parter bruger lige meget tid (eller skyder penge ind som opvejer mindre arbejdsindsats) er 50/50% den rigtige fordeling.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)