Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatisk daglig backup af WordPress/webshop?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi har haft nogle problemer med vores webshop, så vi måtte bruge en backup, men problemet var at vores hostingselskab ikke har haft taget en backup, som de ellers lover, men nok om det..

Vi har nu nogenlunde fået bygget siden op igen og denne episode har gjort at vi nu er meget opmærksomme på backup, så kender du enten et plugin til WordPress eller noget andet der dagligt kan tage en FULD backup af hele vores webshop og alt hvad det indebære; ordre, brugere, simpelthen ALT. 

Kender du sådan et, det gør ikke noget at det koster lidt, bare det virker?

God weekend! 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle webhost har problemer nu og dag, men ellers kig på meebox og/eller andre med cpanel, der kan du nemt selv lave en backup af hele dit webhotel og ligge lokalt.

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke så meget det jeg er interesseret i. Jeg er interesseret i en automatisk løsning! 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCAQFjAA&url=http%3A%2F%2Fmyrepono.com%2F&ei=dz6bU4KOM-r8ygPi-YGQDw&usg=AFQjCNGS6O-wJFNNdb4ljMlbvUnRx4s-lQ&sig2=-EjN05Y5C1blGcTC2qvvcg&bvm=bv.68911936,d.bGQ

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du nogle erfaringer med dette selvskab + deres backup gemmer den også alle ordre i WooCommerce og brugere i WordPress? Altså simpelthen alt?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan gemme alt :-)

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bennie og Phillip 

Jeg må ærlig talt indrømme at jeg har begrænset viden omkring hosting, backup og osv, men tager disse to systemer I anbefaler backup af ALT? :-)

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps. Og du kan i BackUpWP også vælge hvor ofte, om det kun skal være databasen eller det hele, og det allerbedste er at backup kan sendes flere forskellige steder hen - til f.eks. din dropbox....

Så hvis uheldet er ude, og din server/webhotel/hostudbyder går helt i sort, ligger din backup et helt andet sted.

Bruger det selv til alle sider jeg har med at gøre, og det virker upåklageligt

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)