Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger test brugere til ambitiøs mail platform med million budget i ryggen

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sender du/I nyhedsbreve, eller overvejer I det?

Vi er i fuld gang med vores nyudviklede mail platform: https://bullsender.com, der er klar til at tage kampen med de helt store (ingen navne nævnt ;)


Alt det tekniske om udsending er bygget på mange års erfaring, hele systemet er bygget fra bunden, interface designet af UI kompetente mennesker med brugeren i fokus, og vores support team sidder klar ved telefonen..


Men vi mangler feedback, så vi kan gøre det hele bedre!

Jeg eftersøger helt konkret 5-10 Amino brugere med et website, der er klar på at give feedback.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick

Hvorfor satser i på 'tilfældige' brugere til at teste jeres nye mail platform (lyder i øvrigt spændende). Det er ikke sikkert at det vil give jer noget reelt billed af jeres produkt. Jeg ville nok tage fat i et markedsførings firma, og bede dem lave en kvalificeret test af produktet. Med så mange penge i ryggen, må i ikke lade det komme an på, hvem der tilfældigvis læser jeres opslag, men bør gå efter en kontrolleret test.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er programmet på dansk ? og kan det bruges i Magento? Hvad koster programmet før og efter en testperiode ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viggo

Tak for kommentaren. 

Vi har i tidligere koncepter forsøgt os med fokusgruppe tests, hvor vi har inviteret folk fra målgruppen ind, og teste samt give feedback.
Det har været brugbart, men er tidskrævende. 

Det her er en lidt "hurtig" måde, at få noget konkret feedback på. Amino kunne vist ikke passe bedre ind i målgruppen, se det var et oplagt sted at eftersøge :).

Mvh

Nick Andersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Connie

Hvis alt går efter planen, ruller vi den danske version ud i denne uge. Et af de få online mailsystemer, der er 100% dansk.
Ikke flere velkomstmails, tilmeldingssider osv., der er baseret på engelske skabeloner.

System er 100% gratis på alle funktioner op til 2.000 brugere. Har man flere brugere kan man komme i gang fra 100,-.

Vi har valgt at kaste os over Wordpress integration i første omgang, men vil da bestemt overveje om vi skal have udviklet et Magento plugin.

Du skal være velkommen til at kontakte mig, hvis det har interesse.

Mvh

Nick Andersen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er interesseret, men det hjælper jo ikke rigtig noget når det ikke er integreret med magento. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Connie

Du skal nu være meget velkommen.

Det kan sagtens lade sig gøre, at sætte op alligevel. Det bliver jo så på 2 hjemmesider i stedet for 1 (din/vores).
Men er du interesseret, er du meget velkommen til at kontakte mig.


Mvh

Nick Andersen 

Fra Køge
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Fra  secondhand festtøj fra de3lise Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick.

Jeg har en webshop www.secondhand-festtoej.dk . jeg står netop for at ville igang med udsendelse af nyhedsbreve. min Webshop ligger på Dandomains system. Jeg har ikke begreb om e-mail platforme, er dog blevet anbefalet et par stykker, men vil gerne arbejde i en dansk version. er jeres dansk version ? og hvor meget assistence får man til opsætningen.? Jeg har lige nu ingen mail adresser, for tanken var jo, at de skulle signe up igennem webshop og evt. på FB side https://www.facebook.com/#!/de3lise?fref=ts  men andre har rådet mig til, at jeg på forhånd har samlet mail adresser. Men det vigtigste for mig er, at der skal være god assistence til opsætning og starten på dette. og hvornår begynder det at koste,

Venlig hilsen Else

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser kanont ud! Har desværre ikke noget projekt lige nu jeg kunne teste platformen med, men ville blot sige at det rent grafisk ser flot ud. Med Danmark som målgruppe tror jeg bestemt det kunne blive interessant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg gerne være "prøvekanin" sætter I det op i magento ?

Hilsen Connie

farmorsoutlet.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)