Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er det en go ide? eller bare spild af tid?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 13
Fra  puzzletoon Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 13
Fra  puzzletoon Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

og hvad fan går det presis ud på? ;/

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det ikke giver mening så bør man nok holde sig væk ;o)

Mvh

Niels Anker Johnsen

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I mine øjne vil et fritidsarbejde være en bedre vej til penge. Spekulation i aktier, råvarer, bitcoins eller andet er sjældent den hurtige vej til pengene, og mange ender med at bruge flere penge på gebyrer og tab end de nogensinde tjener ind igen.

Vil man have penge og succes er der ikke noget der kan erstatte hårdt arbejde, uanset om det er i ens egen virksomhed eller som lønmodtager.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 13
Fra  puzzletoon Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile takker

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Som de andre siger skal du nok holde dig væk, det er en branche du skal være virkelig skarp, dedikeret og utrolig hardcore for at tjene penge på.

Hvis du bare vil tjene penge så er det, som der ovenstående står skrevet, en meget bedre idé hvis du bare tager et fritidsjob.

Aktier, Forex(valuta) og derivater bliver hurtigt komplekse og kræver at man kan sit kram - jeg har en kammerat der sidder med den slags, en af hans venner tabte 19.000 på DAX, det tyske indeks du linkede, over en periode på et par dage - gone.

Hvis du har interesse i det, så giv den maks gas, men hvis du ikke er interesseret og bare vil tjene lidt penge, så er det en utrolig dårlig idé

Mht. hvad er det?
Dax, det er en samling af nogle af de største aktier på den tyske fondsbørs, der i det tilfælde bliver handlet i et "indeks" hvoraf værdien er gennemsnittet af aktierne i de forskellige virksomheder, du ejer ikke aktierne men du ejer noget der bevæger sig som et gennemsnit af dem.

Eurobondfx, FX, eller Forex som det kaldes, er valutamarkederne, alle valutaer, DKR, EUR, USD, JPY osv. bliver handlet 24/7 over hele verden, det er et trillion dollar marked og virkelig hardcore, du skal tænke på at alle politiske ting over hele verden, nationaløkonomiske ting, krige og meget mere har en indflydelse, så det kræver at du bruger meget tid på at sætte dig ordentligt ind i det for ikke at blive flået.

Håber det var nogenlunde et svar du kunne bruge

God vind
Patrich

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 13
Fra  puzzletoon Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ja okay. så blev jeg det klogere, tak for dit svar Patrich,

dropper projektet.;)

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 13
Fra  puzzletoon Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Patrich,

før jeg fik skrevet denne debat. betalte jeg dem 200 euro jeg havde uheldig nok misforstådet damen som taler dårligt engelsk, jeg talte med, for trode det var 200kr. jeg føgler mig dum og ubesænksom. synes godt nok de gode til at få mig overtalt til at forsætte.
200 kr kunne jeg godt leve med tænkte jeg på det tidpungt..

tror du de er til at stole på, hvis man gerne vil have sine pinge igen? eller skal jeg ikke forvente noget af dem.

med velig hilsen jonas

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 13
Fra  puzzletoon Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hov beklager gramatiken ;)

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 13
Fra  puzzletoon Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

men han sagde at han vil klare tingene, og jeg ikke skulde tænke over noget, ved ikke om man kan stole på det, men så skulde jeg og sætte flere penge ind. så summen blev højere. 500 bliver til 1000 euro.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)