Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af e-handels varer

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 28
Fra  PIGALLE vodka Ultra Premium Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved og starte webshop og skal derfor bruge et firma til at sende mine varer.
Jeg har fundet flere webshops hvor det koster 59 kr uden omdeling og 79 kr med omdeling.
Mange af dem leverer med post danmark, men på post danmarks egen hjemmeside koster det en del mere når man regner prisen ud.

Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre eller hvem jeg skal kontakte, for at få bedre priser?

Håber at der er nogle friske mennesker der vil hjælpe en ung iværksætter med sit problem :)

Mvh
Kristian Møller

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 28
Fra  PIGALLE vodka Ultra Premium Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan fungerer gul og gratis G porto. Betaler man bare for en label og så udskriver den og så sender pakken ?:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

KristianMøller:
Hvordan fungerer gul og gratis G porto. Betaler man bare for en label og så udskriver den og så sender pakken ?:)

Ja, du udskriver bare pakkesedlen, sætter den på pakken og afleverer den hos postdanmark.

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Jeg har set nogle mindre webshops benytter sig af: http://www.guloggratis.dk/gporto.

Men hvis det drejer sig om mange pakker, så kontakt postdanmark og lav en aftale.

Hej Karsten,

Har du benyttet dig af at lave aftaler med postdanmark? Eller har du erfaring med hvor villige de er til at indgå med mindre virksomheder? Jeg står selv i den situation, at normal brevpost vil udgøre en ret stor del af min avance nemlig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan helt klart anbefale dig at tage fat i GLS.

Vi benytter dem selv efter, at vi skiftede fra Post Danmark og vi har ikke fortrudt en eneste gang.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Herning
Tilmeldt 19. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Umiddelbart så ser vi ofte at Webshops starter ud med at vælge GLS som fragtleverandør og bruger GLS parcel til erhverv, samt GLS pakkeshop til private.

Dette skyldes at prisen pr. forsendelse ofte er billigere ved GLS, end ved Post Danmark når man starter ud, og ikke har 100+ forsendelser pr. måned.

Vi har lavet en fuldautomatisk integration til GLS og GLS pakkeshop, som automatisk genererer labels, og samler al kunde/ordre information samt T&T nemt og overskueligt.

Du kan se mere om løsningen og prøve den gratis i 30 dage her:http://www.webshipr.dk/

Du kan fange mig på tha@webshipr.com ved spørgsmål. Vi hjælper gerne med installation af løsningen helt gratis.

Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 28
Fra  PIGALLE vodka Ultra Premium Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode svar :)
Er der nogle der har erfaring med at sende mindre pakker som postæsker og boblekonvolutter. Kan man få et system der udskriver pakkelabels til de mindre pakker, eller skal man på posthuset og gøre den slags?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)