Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis/billigt og godt regnskabsprogram, hvilket skal jeg vælge?

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Så er bilagsbunken ved at overstige hvad regnearket kan håndtere, så nu har jeg brug for et regnskabsprogram, så er der nogle gode forslag til et gratis/billigt regnskabsprogram, hvor jeg kan:

·         Oprette egen kontoplan.

·         Arbejde med 3 afdelinger/aktiviteter (kunne lave selvstændigt regnskab/drift/balance per afdeling/aktivitet samt et samlet regnskab for alle tre afdelinger/aktiviteter = selskabets ”officielle regnskab” samlet i et ApS).

·         Måneds, kvartal og årsregnskab/opgørelser (drift/balance).

·         Moms regnskab.

·         Handle med udenlandske virksomheder (køber en del i udlandet, noget med moms andet uden).

·         Debitor / kreditor håndtering.

·         Eventuel fakturering (ikke et krav).

Jeg er sikker på at min revisor vil sætte pris på jeres gode forslag.

Takker mange gange.

De Bedste Hilsner

 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

MIKE_DK:
Jeg er sikker på at min revisor vil sætte pris på jeres gode forslag.

Hvorfor spørger du ikke din revisor, hvilke regnskabsprogrammer de anbefaler?
Der er sikkert et pr regnskabsprogrammer som deres Årsregnskabsprogram kan "snakke" godt sammen med og derved spare du penge på revisor regningen, da de så ikke skal taste balancen ind, men bare indlæse den.

Jeg har gode erfaringer med Stellar og det kan alle de ting som du efterspørger. Det er dog ikke det billigste på markedet, men et af de bedre som også kan det du efterspørger.

Anette/Inloco kommer sikkert forbi dette indlæg og kommer med et forslag og mener også hun har en hjemmeside, hvor man kan se fordele og ulemper ved de forskellige regnskabsprogrammer.

Mvh

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:
Hvorfor spørger du ikke din revisor, hvilke regnskabsprogrammer de anbefaler?

Har været forbi og de har ingen anbefalinger på et billigt system. De anbefaler C5 som inden jeg fik set mig om kostede 15-20tkr og det syntes jeg er i overkanten.

Kristian Konradsen:
Jeg har gode erfaringer med Stellar og det kan alle de ting som du efterspørger. Det er dog ikke det billigste på markedet, men et af de bedre som også kan det du efterspørger.

Kender det ikke. Hvad koster det?

Kristian Konradsen:
Anette/Inloco kommer sikkert forbi dette indlæg og kommer med et forslag og mener også hun har en hjemmeside, hvor man kan se fordele og ulemper ved de forskellige regnskabsprogrammer.

Det ser jeg frem til Smile

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Hej!Vi anbefaler vore kunder E-conomic, idet vi mener, at det er det bedste på markedet.Vi bruger også Summa, og efter at vi har opgraderet SummaEntreprise til version3.0, må det joretfærdigvis siges, at den nye version har fået et pænt løft i den rigtige retning.En væsentlig anke er dog, at Summa ikke er et flerbrugersystem, og det er med at holdetungen lige i munden, når der er flere der arbejder med systemet, og der skal dannes informationerfra back-up mv. /peter

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tag et kig på http://www.saldi.dk

SALDI indeholder alt det du efterspørger, incl. afdelingsregnskab & fakturering - uden at dit budget lider overlast. :-)    

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lige meget hvad du vælger, må kravet være at programmet kan prøves/downloades inden køb.
e-conimic saldi og SummaSummarum kan alle sammen prøves.

På længere sigt er Summa det billigeste da det jo er en engangsudgift, men har du omvendt brug for noget internet baseret, kommer du ikke uden om de andre programmer.

Men prøv dem først Smile Held og lykke med dit valg.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop investeret i Summa Summarum. Det er alle pengene værd! Du kan få et super godt regnskabsprogram til under 2000 kr (engangsudgift). Prøv det gratis først - det kan måske ikke betale sig at spare de penge ved at gå efter et gratis program.

 Hilsen Louise E

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)