Jeg er også vild med
og og
Tak Jacob. Kan de stå for sig selv eller er de bedre som undertekst? Kom endelig igen |
Hej igen, Maya
Forstår ikke helt problematikken omkring stiletterne, men mener personligt, at kvinder og stiletter er et godt match - så det lyder urimeligt;-)
Jeg mener bestemt at navnet til butikken er vigtigt. Min anke går på, at du ikke må fokusere for meget på, at det skal være snack-size web 2.0 agtigt. Det er vigtigere, at det sætter tanker i gang, når dine kunder spreder rygtet mund til mund i den virkelige verden.
Et godt eksempel er den eksklusive modebutik Winny Gade. (Advarsel: Linket tjener både som reklame og godt eksempel, idet butikken er ejet af min familie;-)
Godt nok er butikken online, men kundekredsen er alene opbygget via lokal mund-til-mund/øre - og det har spredt sig rundt i landet. Det betyder ikke, at websitet er et uvæsentligt element i brandingen og udbyggelsen af kundekredsen - men pointen er, at dem der går ind på siden, har fået den anbefalet, og derfor gør det ikke så meget, at fornavnet som er en del af domænet, måske kan være svært at stave til.
Det er din person og service, der gør forskellen - og derfor kan upersonlige men fængende firmanavne godt komme til at fjerne fokus fra storytellingen om din butiks særegenhed. Jeg synes, at du skal holde fast i et af de navne, hvor dele af dit eget indgår.
René