Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrence!

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Så fandt jeg et sted i Helsingør hvor jeg kan starte min neglebutik op.  Har fået laVet en naVneliste og nu vil jeg høre om der nogen Aminoer der kan hjælpe mig videre.  har Du et godt forslag til hvad ”barnet” skal hedde?  Vind efter eget ønske:1 x Manicure / Pedicure (1 time )1 x Relax behandling (25 min.) (Hovedbundsmassage)

 

Er certificeret Creative Nail Design Negletekniker - i akryl  Butikken vil serVicere med 

 

Negleforlængelser (kunstige negle) Forstærkning af egne negle Manicure / PedicureNegledekorationer Lak, stene, piercing m.m.Kreativitets Kurser, foredrag og workshops

 

Herudover Afspændingsbehandling der gier mere energi i hverdagen  

 

 

SkriV dit/dine forslag og eVt. kommentare til andres forslag så du er Med til at finde Vinderen der er den der finder NAVNET

 

Konkurrencen løber indtil fredag den 19. okt. kl 12 

mandag offentliggøres Vinderen

 

 

Kærlig  HilsenmC

 

 

 

 

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
CreatiVe nail design salon SmileBig city style SmileLa bella`s nail SmilePutt it on the tip SmileThe nail place SmileTotally you SmileIt´s all about you SmileTherapeutic nail spa SmileNails.....plus SmileNail house SmileNails by hand SmileNail lounge SmileNail delight SmileAll-n-one SmilePure elegance SmileAttitude SmileNail magic SmileHead to toe SmileThe place SmileUnique nails and more SmileTeasers concept SmileNail heaVen SmileNail fantasi SmilemAya´s nail studio SmileNails by maya SmilePerfect 10 Smile A nail trap SmileThe mobile manicurist SmileSea nails SmileHead to toez SmileLadies Smile Lady Happyheart SmilePerfect pinkies SmileFrench or natural Smile(Costum blended manicure)   

 

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 88
Fra  Tox it Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jo tage en ide fra mit eget firma navn, så...

Nail it

 

Fra 3060 Espergærde
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej michael og tak for din ide

 

Navnet er allerede brugt til en neglebutik: www.nailit.dk

 

Kom gerne med et andet bud 

 

PS Ja det er mig der oprettede en ny profil i går da der gik kludder i det hele Forhåbentlig kommer der en god løsning snarest

 

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Maya, hvem henvender du dig til? Er det masserne der skal have ordnet negle, er det det rige, er det de travle, er det de unge? Hvem er din primære målgruppe?

Hvis det skal være lidt eksklusivt så er www.elitenails.dk fri.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra 3060 Espergærde
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Superp

Big Smile

 

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har et flot og specielt navn, Maya Christin

... og dit produkt er bundet til forventningen om dine kompetencer, hvorfor et navn der refererer direkte til dig vil være oplagt. Du nævner ikke noget om en webshop til salg af tilbehør og lignende, og da din butik formentligt kun har brug for et onlinevisitkort, må du ikke tænke for meget over domænenavnet. Det skal helst være frit, men hvis du finder det perfekte navn til din butik, og det ikke lige er frit - så skidt pyt.

Dine kunder vil primært være lokale, og derfor skal dit navn klinge godt, og skabe forventningen om den ydelse du har i sinde at levere.

Her har du lidt at vælge imellem:

Mayas Fingerspidser, Maya Nails, Med Maya, Maya Christin´s - og så et par apropos: Right & Left, Højre & Venstre, Touch & Go

Mvh. René

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

"Mayas Fingerspidser" er godt synes jeg Yes

Bygger lidt videre på den:

"Mayas Fingerspidsfornemmelser" ( Fingerspitzgefühl (fingerspidssfølelse) er et lånord fra tysk som betegner finfølelse og beherskelse av et område.)

"10 gode grunde ..."(20 med fødderne)

"MACH 10" (MAya CHristin + 10 fingernegle)

 Måske noget med noget der har klør? Katte (store som små) Rov fugle..

"Claws"

"Katteklør"

 

/Jacob 

Fra 3060 Espergærde
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk. Det lykkedes faktisk at begejstre mig og det tænger jeg til Yes

Først,vil også lige give dig et happy TAK wonderbaum Elitenails er reserveret Wink

Vender tilbage på dine spørgsmål vedr målgruppen ect  
 
Fra 3060 Espergærde
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for komplimentet , Renéog takker for alle navnene - og reminderen. selv om jeg måske ikke skulle, tænker jeg over navnet, som måske skal være det samme som domænenavnet? Klart fordi jeg gerne vil tænke strategisk langsigtet frem for en for hurtig og måske for smart løsning. Derfor fedt med kvalificeret sparring og ping ponk dialog.Du har ret i at mine kunder primært vil være lokale, hvilket vil sige fra Helsingør og omegn i en radius på 20 km og har lejet mig ind i et helt nystartet wellness center, eftersom jeg i første omgang ikke har kapital til køb/leje af eget sted. Dog nu med visse begrænsninger jeg ikke havde forestillet mig overhovedet. Begrænsninger i form af at jeg ikke må have mine stiletter stående frit fremme på hylderne.., har i første omgang tænkt mig at lade det ligge. Det vigtigste er at jeg kommer i gang. Hovedproduktet er selvfølgelig negle.

Hertil kommer salg af tilbehør som diverse lak, creme, olier, file o.lign samt når det er/bliver muligt,de førnævnte stiletter.

Som bemærket.Jeg har intet nævnt en webshop. Og umiddelbart har jeg heller ingen planer om at sælge negleting på nettet som mange allerede gør.

Men jeg vil meget gerne udnytte nettet og gå efter informationskunderne og reklamepengene. Når andre kan - kan jeg også. Så derfor er der mere end 2 grunde til at jeg skal bruge navnet til mere end et onlinevisitkort.

Det er derfor jeg stiller spørgsmål og krav.Kom endelig igen. Smile

 

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)